(Er zullen alleen POV's komen van: Joost, Link, Harm, Jeremy, Milan & Pascal (En ofcourse van The GameMaster). Er komen dus géén POV's van Emily en Marnick. Dit is omdat er anders teveel POV's komen :D)
The GameMaster POV (Dit was dus voorheen ??? 2 POV)
Ik klap in mijn handen en kijk op het scherm. Ze zijn er. Allemaal. Ook Joost. Ookal zat hij in het vliegtuig, hij is nu hier. Let this fucking game begin!
Jeremy POV
Ik kijk om me heen. We staan in een grote kamer. Ik zie niet alleen Link, Harm en Joost..Maar ook Milan, Pascal, Marnick en een meisje die ik niet ken. Link en Joost kennen haar duidelijk wel. Ze lopen naar haar toe en vragen wat er met haar is. Het meisje staat tegen de muur aan een beetje...Alleen? Verlegen? Bang? Zoiets. Pff...Ik ga zitten tegen een muur aan. Harm en Milan komen naar mij toelopen. Als ze eenmaal bij me zijn, komt Pascal ook nog aanstrompelen. Harm gaat naast me zitten. Pascal en Milan staan maar een beetje naast ons.
"Jer..Je denkt toch niet.." "Wat bedoel je?" "The Game..Dat het terug is.." "Het lijkt er wel verdacht veel op. Maar ik denk toch ook weer niet.." "Hoezo niet?" "Het is te snel achter elkaar. Hoe zouden ze binnen een paar maanden wéér een Game kunnen maken? Het moet leuk blijven..Dus dan zouden ze niet precies hetzelfde moeten doen." "Daar heb je ook weer gelijk in.." "The Game?" Pascal kijkt verbaasd op. "Pascal, het was overal op het nieuws. Je gaat nu toch niet zeggen dat je niks van The Game weet hé?" "Uuuuhhhhmmm..." "Dat wilde je wel zeggen hé?" "Ja.." Zegt Pascal zachtjes. Terwijl hij dat zegt zijn zijn voeten opeens héél interessant. "Is niet erg. The Game is gewoon een soort vr-game maar dan zonder vr. Snap je het nu?" Pascal knikt. Opeens klinkt er een luide knal en word ik licht in mijn hoofd. Het voelt ook alsof mijn keel dichtgeknepen wordt. Nog geen minuut later zit ik samen met Link in een kamer. Er zijn twee bedden en een kist. Ik kijk Link aan en Link mij.
Joost POV
Ik zit samen met Harm in een kamer. Er zijn twee bedden en een kist. Als ik om me heen kijk zie ik in de hoek een camera. Iemand houdt ons dus in de gaten. En ik heb het gevoel alsof ik die iemand ken.
Pascal POV
Oké..Dit moet ik even proberen te beseffen. Nog geen half uur geleden zat ik de video voor morgen te editen, en nu zit ik in een random kamer met 2 bedden en een kist. Marnick zit stilletjes op zijn bed. Hij heeft zijn hoofd in zijn handen laten vallen. Ik weet niet wat er met die jongen is. Ik ken hem ook amper. Het zal ook wel.
Milan POV
Ik zit samen met Emily in een kamer. Ik ken Emily ook alleen maar door Skyler. (Voor wie het nog weet, Milan is ook een vampier :D). Handig zeg die bedden. Ik slaap ook echt..NOT. Er staat wel een kist in de kamer. Ik kijk Emily aan en die blik herken ik uit duizenden; nieuwsgierigheid. Ik knik. Samen met Emily kniel ik naast de kist neer. Ik haal het slot eraf en Emily doet de kist open. Er zit een brief in en wat flesjes. En een foto. Een klein stukje van een foto. Op de foto zie ik ongeveer een kwart van een hoofd. De foto is zwart-wit. Het lijkt enorm ouderwets..Maar ik zie in de verte een auto. Een auto die me bekend voorkomt. "Em?" "Ja?" "Waar denk je dat we zijn?" "Geen idee. Ik heb alleen het gevoel alsof de jongens er meer van weten.."
??? POV (De eerste weer..)
Random sta ik in dé kamer. Dé kamer waar ik normaal altijd was. Dan komt ze binnenlopen. Ze glimlacht..Ik kijk om me heen of er niet iemand achter me zit ofzo. Nee..Er is niemand anders. Ze glimlacht naar mij..Alsof ik iets goed doe. Ze blijft me aankijken en glimlachen. Ik weet niet waarom..Maar het is vreemd. Ik zie allerlei schermen voor me. Van camera's. Ik zie ze lopen. In kamers. Jeremy, Joost, Harm en Link. Ik ken in principe alleen Jeremy...Maar Jer heeft me over de rest verteld. Ik wil ze helpen. Maar hoe weet ik nog niet..
JE LEEST
Vampire Secrets *GESTOPT*
VampireNIEMAND is normaal *DISCLAIMER: DIT KAN HORROR/SAD MOMENTS BEVATTEN!* 1k Reads ("$$&#%&"#&"%#&$!"#"#!!!!) 15-10-2017 Rankings: #18 in Vampier(!) 3-12-2017 #10 in Vampier(!) 3-12-2017 & 9-12-2017 #8 in Vampier(!!) 5-12-2017 & 7-12-2017 #6 in Vampier...