Chapter 66

37 4 1
                                    

Jeremy POV

FUCKING RONALD! Waarom HIJ?!! Ik krijg hem nog wel. Dat hij ons dit aandoet! Ik dacht dat we vrienden waren. Maar ik heb het dus goed mis gehad. Ik dacht dat hij te vertrouwen was. Ik dacht dat hij mijn vriend was. Maar nee. IK HEB GISTEREN VERDOMME NOG MET HEM OPGENOMEN!

Als ik weer wat rustiger ben ga ik verder met zoeken op google. Dat meisje, vr-brillen en fucking Ronald..Wat hebben die met elkaar te maken? Ik scrol verder naar beneden en zie een ziekenhuis. 'Ziekenhuis Rotterdam' ZIEKENHUIS ROTTERDAM?! Daar..Daar lagen Harm, Joost en ik... Als ik erop klik zie ik meerdere foto's.  Foto's van..Van..Van ONS?! 

Link POV

Pff...Ik start League Of Legends op..Of eigenlijk..Probeer. Hij doet het niet. 'League Of Legends moet updaten..Sluit uw computer niet af...' Ja godver. Dit gaat natuurlijk weer uren duren.

Na 5 minuten is hij pas op 1%. Dit schiet gewoon NIET op! Geërgerd laat ik mezelf op bed neerploffen. 

Ik staar naar het plafond met de piepende computer op de achtergrond. Ik werp er één blik op. 5%. Ja. Nice zeg. Proef je het sarcasme? Pff...Laat ik maar na gaan denken. Maar voor ik überhaupt na kan denken, val ik in slaap..

-VISIOEN/DROOM-

Geen idee dat dit pas het begin was.

Het begin van iets wat ik nooit aan zag komen.

Nog niet in mijn ergste nachtmerrie.

Of in mijn beste droom.

-EINDE VISIOEN/DROOM-




Vampire Secrets *GESTOPT*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu