MULIMEDYA RENK ÖZDEMİR
-Adenin anlatimi:
Allahim sana sukurler olsuun uyanmiss uyanmisss
-kuzum nasil hissediyorsun kendini
-Sen siz de kimsiniz?
-renk noluyor hani en yakinindim ben senin
-Ya tanımıyorum ben seni poyraz poyraz nerde poyraz sevgilimm.
-Renk sana burdan bir carparim görursun
Tanımadı kardeşim beni ya tanımadı hemen doktorun yanina gittim durumu bahsettim normal dedi normalmis resmrn poyraza sevgilim dedi.
Poyrazin anlatimi:
Renkin odasına girdim melek gibi uyuyordu bana Sevgilim demesiyle irkildim. BANA SEVGİLİM DEDI.
-Renk sen bana ne dedin???
-Askim neden tuhaf karşılıyorsun sevgili degilmiyiz biz?
-Ta ta tabi sevgiliyiz.
Icten bir gulumseme gönderdim. Aylardır uğraştığım sey suan olmuştu.
Renkin anlatimi:
Şükür bugun cıkıyorum su hastaneden Aden Ve aras Bana cok kizacak ama az degerimi bilsinler ya yerim ben onlari ama su poyraza en azindan benimle ugrasmamasi icin ufak bir oyun ya ne cikar ki ,?
Poyraz beni almaya geldi Tas gibi cocuk valla ama benanee
Hemen koluna girdim sevgilim gotur beni burdan cok igrenc kokuyor. Şaşkın saskin bakiyordu bana 😂😂 adenle Arasta oylePoyraz da baya zengin heralde Bmw ile gelmis hemen beni on koltuga otutturdu kendide surucu koltuguna gecti
-Bakıyorum da agzının suyu akti SEVGILIM
-Yoo hayir gozum daldi sana oyle geldi.
Tabiki inanmadi ne bekliyordunuz siz olsaniz salyalariniz akmisti.
Evime bıraktı beni. Yanagina ufak bir opucuk koyup indim.-Poyrazin anlatimi:
Napiyordu bu kiz onun yokluguna alışmışken simdide varlığına alistiriyor. Ya bir an önce kendine gelsin yada hep boyle kalsin.
-Renkin anlatimi:
Odama ciktim hemen Aras ve Adeni arayip bize gelmelerini soyledim.
Onlara herseyi anlatacaktim.Kapinin sesiyle irkildim geldiler hemen kapıyı actim zaten fazla agrim yoktu.
Onlari odama cikardim Aden hemen cirladi
-Tanrim hatirliyorsun.
-Tabiki hatirliyorum salak sus da dinle.
-uzgunum ama o an hastane odasinda aklima bir fikir geldi. O an hafizami kaybetmis gibi yapıp poyraza ders verecektim.
-Ne demek nasil bir dersmis o ?
-aras sus da beni dinle. Onunla sevgiliymis gibi yapacam. Ve zamani geldiginde onu yuz ustu birakacam ki benden ona yar olmicagini anlasin..
-renk kac yillik arkadasim olmasan koynumuzdaa yilan beslemisiz dicem ya
-Renk o cok tehlikeli bunu yapma.
Aras sert ve net bir sekilde konuştu.
- aras nolacak ki ne cikar ne yapabilir?
- bise yapmasada yikilir.
Arasa öpücük attim ve bildigimi yapacam bakislati attim o da omuz silkti . tam muzik aciyordum ki Cakma Sevgilim aradi hemen hoporlere aldim
-Efendim sevgilim
-Iyimisin gelmemi ister misin hayatim ?
Cikarci pislik
-Arasla Aden geldi onlari hatirlamam icin herseyi yaptılar. Ve hatirladim onlari meger benim hayatim sen Aden ve Aras tan olusuyormus beni hic biramayin.
-Benin simdi kapatmam lazim unutma prenses hep yanindayim.
Adenle birlikte kahkaha patlattik. Aras tabi huysuzca bize bakiyordu. Ama bu sefer kendi dediğimi yapacam. Ama anlamadigim birsey vardi neden telefonu alelacele kapattı.
Bu cocuk benim kafami cok karistiracak ama hayirlisi.Saat epey gec olmustu Adenle Arasi yolcu ettikten sonra odama ciktim yatagimda biri vardi.
Ustune terligimi fırlatıp
-kimsin seeeeen ne isin var yatagimda
-Insan sevgilisini yatagindan kovar mi?
-Aaa Poyraz
-bu gece seninle uyumak istiyorum prenses hadi gel yanima
-peki
Demekle yetindim madem bir oyuna girdik sonuna kadar devam ettirmem gerekirdi. Mecbur yanina uzandim. Cok güzel kokuyordu. Beni kendine cekti ve sarildi. Kendimi ilk kez huzurlu ve rahat hissediyorum. Bu cok garip yoo hayir onu sevmiyordum asikta degilim. Bunlari dusunmeyip uykua daldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOR KIZ
Chick-LitRENK ÖZDEMIR. EVET HERKESIN ADINI DUYDUGUN DA ÇEKİNDİĞİ KİŞİ KİMSEYE YÜZ VERMEYEN, HİÇ BIRSEYI UMURSAMAYAN RENK. BİRDE ONA ULAŞMAK ISTEYEN POYRAZ KARADEMIR. BAKALIM ONLARIN HAYATI NASIL OLACAK.