Вече минаха три дни от както сме в Рикънридж и единственото, за което мислех беше онова момче. Знаех, че шансът да се видим отново е едно на милион, но въпреки това имах големи надежди. Утре е понеделник, което означава, че ще ходим, за да се запиша в гимназия "Рикънридж". Надявам се да свикна бързо както при другите училища, но също така и се надявам да видя хубави момчета, така де..Както и да е с това ще се справя все някак.
Днес със Сали ще ходим да напазаруваме малко, защото гардеробът и на двете ни имаше нужда от освежаване.
За малко градче имаше доста магазини от големите вериги, като New Yorker, Pull & Bear, Bershka, Stradivarius и подобни. Първо влязохме разбира се в New Yorker, защото много oбичах да пазарувам там. Има дрехи точно в мой стил. Например веднага като влязохме мярнах с поглед една много яка блуза тип кроп-топ. Взех си също и черни скъсани дънки и нови кецове.
После влязохме и в останалите магазини. Като се върнахме вкъщи Саймън видя торбите и се направи, че припада като извади касовите белжки.
- Момичета, всичките тези неща от моята кредитна карта ли са купени? - попита шеговито Саймън.
- Да, скъпи. Е, 100 долара не са много. - засмя се Сали.
- Аз ще се кача горе, за да ги пробвам. - казах.
Качих се в стаята си и разпръснах пликовете по леглото. Започнах да вадя една по една дрехите. Всичките ми седяха добре предполагам.
Тъй като нямах какво да правя, седнах на лаптопа и започнах да ровя във фейсбука си, а след като това ми омръзна започнах да гледам клипчета в YouTube. Забравих да разкажа, че аз съм влогърка. Да, звучи много банално, но обичам да снимам. Реших да започна да снимам, защото често си говоря сама понеже както вече съм споменавала - много голямо въображение. Един ден просто видях камерата на Саймън и реших да започна да правя видеа, защото ми изглеждаше забавно, а и обичам да гледам такива. Правя го, защото ми е забавно и честно казано не ми пука какво мислят другите. Вече имам 1,000 абоната и реших да заснема видео, за да благодаря на всички, които са се абонирали и ме следят. Седнах пред камерата и започнах.
След това седнах и обработих видеото и го качих. Бързо получих супер мили коментари, но сред всичко фенове имаше и много хейтъри. Радвам им се много, но под това видео имаше един коментар, който много ме нарани, защото беше засегнал болна за мен тема...
YOU ARE READING
Игра на чувства
RomanceЗейн Джонсън. Той е типичното лошо момче. Черни дрехи, мотор и надменно държание. Най-желаното момче в гимназия "Рикънридж". София Брайт. Тя е новодошлата в града. Мила, стеснителна и неподозираща какво я очаква. Какво ще се случи между тях?