Am intrat în casa şi pe canapea stăteau Mădălin şi Ale.Ale este verişoara lui Mădă.
Al:Ooo cine a venit acasă.
E:Da chiar eu.Ale te rog în seara asta dormi cu mine?Te log?Fac o faţă căţel plouat .
Al:Bine.Mă duc să mă schimb şi vin la tine în camera.
E:Ok.
Mă:Hai că vin şi eu să îmi iau haine.
Am urcat toţi în şi am mers în camera mea cu Mădă şi Ale la ea şi Deey.
Merg şi îmi iau din dulap o pereche de pantaloni de trening cu tur gri şi un maieu larg negru simplu.Intru în baie şi mă schimb în tinuta aleasă ,m-am demacheat şi mi-am făcut un coc dezordonat.Am ieşit din camera şi l-am observat pe Mădălin care era îmbrăcat intr-o pereche de pantaloni de trening gri şi un tricou alb .
Mă:Vezi că ai primit un mesaj.Pa eu am plecat la Deey .Noapte buna.
E:Mersi.Pa .Somn uşor.
Înainte de a ieşi pe uşa a apărut Ale.
Ale:Mădă te aşteaptă Deey.
Mă:Ok.Mersi.Noapte buna Ale.
Al:Mersi la fel.
Mădălin a ieşit şi sa dus la Deey.Îmi i-au telefonul de pe noptieră şi văd că mesajul este de la Luke.
««"Scuze că îţi trimit mesaj la ora asta dar vroiam să ştiu dacă vrei să vii mâine cu mine la o cafea?
Luke :-* "»»
Al:Cine e?
E:Îţi zic după.Să accept sau nu?
Al:Acceptă.
««"Nu e nimic .Da accept să vin.
Eve :-*"»»
««"Bine.Ne vedem la 12:00 vin să te iau de acasă.Şi mişto "pijama"
L"»»
««"Ok.Şi de unde ştii? "»»
««"Păi uitate pe geam."»»
Îmi iau capul din telefon şi mă uit pe gem .Pe balconul case de lângă mine se află Luke cu telefonul şi chitara sa .Am luat perechea de supra cu care am fost înălţată mai devreme ,un hanorac negru mai lung şi larg.
E:Ale revin în 10 minute.
Al:Bine.
Am ieşit pe balconul de la camera mea.
E:Hei!
Lu:Hei!Ce faci?
E:Bine mă pregătesc de culcare.Mă urc pe balustrada de la balcon şi sar la el pe balcon .Distanţa nu era forte mare.
Lu:Deci ce te aduce pe aici?
E:Mă gândea să îmi cărţi şi mine ceva.
Lu:Bine.Ne aşezăm pe canapeaua de pe balcon şi începe să cânte.După ce cânta .
E:Luke trebuie să plec .Ale e singură şi mă aştepta.
Lu:Bine.Dar mai întâi faci o poză cu mine..
E:Bine.
Am făcut poză şi m-am îndreptat spre balustrada înainte să sar Luke mă întorcea spre el şi mă pupa pe obraz.
L:Ne vedem mâine !
E:Ok.La ce oră?
L:La 13:00 e bine?
E:Bine.
Acestea fiind spuse am sărit înapoi la mine.
L-am văzut pe Luke intrând în camera lui aşa că am intrat şi eu un camera trăgând draperiile.
Ale:Unde ai fost?
E:La Luke.Îţi povestesc tot.Bun după ce am plecat de acasă cu Zayn şi Pezz am fost La casa băieţilor unde i-am cunoscut pe băieţii de la 5 SOS .Am jucat adevăr şi provocare unde Pezz ma pus să ma sărut cu Luke.Am mai jucat puţin după eu cu băieţii de la 5 Sos am plecat acasă .Ajunşi în faţa casei eu şi Luke am făcut schimb de nr.de tel.şi de aici ştii toată povestea.
Ale:Ooo ce drăguţ.Dar tu simţi ceva pentru el?
E:Da Ale chiar simt ceva pentru el.
Ale:E bune de ştiut.Acum hai la somn.
CITEȘTI
Viata se schimba!
FanfictionCum e sa afli că cei care te-au crescut nu sunt defapt parintii tai? Că ai crescut 17 ani în minciuna ? Acesta este poveste mea.