120 3 2
                                    

  Dimineaţa
      ~Din perspectiva  lui Luke~

Mă ridic din pat cu greaua şi o văd pe Selena  care dormea linistită lângă mine.Nu pot să cred că managerul mi-a făcut una că asta aseară după ce am coborât de pe scenă a venit cu Selena  să îmi spună că trebuie să ies cu ea pentru binele trupei şi alte chesti.Ce rost mai are Eve oricum e supărată pe mine şi nu cred că mă va ierta prea curand.Mă uit pe geam şi le văd pe Alle şi Perrie cum încearcă să o convingă pe Eve să mănânce ceva dar se par că pitica nu vrea să mănânce.Se pare că e forte supărată.

Mă îmbrac şi când vreau să ies din cameră o aud pe Selena.

-Neaţa!îmi spune acest.

-Neaţa!îi raspund.

O las să se schimbe iar eu mă duc în grădină să mă rog de Eve să mănânce ceva.

-Neaţa!le salut pe fete.

-Neaţa,Luke!îmi spune Alle.

-Buna,Luke!îmi spune Perrie.

De la Eve tăcere.

-Eve te rog să mănânci ceva.îi spun

-1.Pentru tine sunt Evelin .şi 2.Nu îmi este foame.îmi spune rece Eve.

Nu am mai apucat să apune ceva că apare Selena.

-Luke mergem la mall?mă întreabă.

-Aşteaptă puţin.îi raspund.

-Evelin te rog să manânci ceva.îi spun încă o dată piticei din faţa mea.

-Ar trebui să pleci iubita ta aşteaptă .îmi spune rece.

Mă ridic de lângă sezlong unde stătea şi o pup pe frunte şi după plec cu Selena.

     ~Din perspectiva lui Eve~

Dimineaţa a venit repede.Mă ridic din pat merg la baie unde îmi fac un duş şi rutina de dimineaţă.După ce ies din duş mă înfăsor intr-un prosop mare pufos şi albastru.Merg la dulap şi îmi aleg ţinuta pentru azi(poza de la media reprezintă ţinută şi machiajul lui Eve) după ce termin îmi iau telefonul şi cobor.În living se aflau toţi fără Luke şi Selena.

-Neaţa!îi salut.

-Buna,Eve!

Am ieşit în grădină mă aşez pe un sezlong şi mă uit la apa din piscină când apar Alle şi Pezz .

-Eve trebuie să mănânci şi tu ceva nici aseară şi nici azi nu ai mâncat.îmi spune Pezz.

-Nu îmi este foame.le spun.

-Eve trebuie să mănânci .îmi sune Alle.S-au mai rugat de mine cam 5 minute până când a apărut Luke.Ne salută pe toate dar doar Alle şi Pezz îi raspund...După se asează în faţa sezlongului unde stăteam şi îmi spune că ar trebui să mănânc ceva...Eu nu îl ascult.Apare şi Selena care vroia să meargă la mall,Luke se ridică din faţa mea şi mă pupa pe frunte după care pleacă.După ce a plecat am simţit câteva lacrimi care vor să cadă din ochii mei dar le opresc.Mă ridic şi intru în casa mă duc în camera mea unde îmi pun intr-un rucsac o pereche de pantaloni negri cu tur un maieu albastru şi o bustieră pentru sport tot albastră ,o pereche de supra negre şi un prosop şi ies din cameră.Cobor ajung în living şi îl văd pe Deddy pe canapea cu Alle şi Pezz cu Zayn .

-Mădă unde e ?îi întreb.

-Aici sunt pitico.apare Mădă din spatele meu.

-Mergi cu mine?îl întreb.

Viata se schimba!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum