Timpul a trecut foarte repede şi iată că a venit şi ultima zi din clasa a XI a.Până la urmă profesorii nu mi-au scăzut nota la purtare.Păi să vă povestesc puţin de ce "Eram în curtea liceului cu Alle şi vorbeam de ce vom face vara asta, deodată vine şi pitipoancele şi încep să se ia de Alle şi eu cum nu mă pot abţine să nu mă bag când vine vorba de Alle am început să comentez la ele şi una ma tras de par asta a fost o mare greşală pentru ea am sărit la bătaie.Un boboc sa dus după director şi a venit când noi nu ne mai băteam pentrucă a intervenit Deey şi Alex(iubitul ei).Am fost dusă la director ia chemat pe ai mei la şcolar dar până la urmă am scăpat uşor deoarece în locul unde ne-am bătut era o cameră de filmat şi au văzut cum pitipoanca a începu.Ea sa ales cu nota 9 la purtare şi cam atât."
Stau de mai bine de 20 de minute şi nu ştiu cu ce să mă îmbrac.Dar până la urmă am ales o fustă până la genunchi cu imprimeu floral , o cămaşă tip maieu bej,o pereche de platforme negre şi un sacou negru,părul l-am lăsat desfăcut acum am bretonul împletit ,pentru machiaj am folosit puţin fard bej tuş negru rimel un ruj roşu şi gata.Am luat geanta ce neagră unde aveam telefonul ,cheile şi bani.Am coborât în living unde se aflau mama ,tata şi Deey.
-Mergem?am întrebat.
-Da.
Am plecat cu maşina lui tata.Au ţinut morţiş să meargă cu noi la premiera din acest an deoarece era ultimul şi pentru fratelo dar şi pentru mine.Am ajuns în curte erau toţi elevii cu părinţi fără erau împărţiţi pe clase am mers la noi la clase şi ai noştri au mers la locurile lor...
-Hei!
-Hei Eve.Ai ajuns sfârşit.îmi sune Jessi.
Am mai vorbit am făcut poze cu fiecare coleg şi colegă.Am făcut până şi cu pitipoancele.Apare şi diriga.
-Eve am auzit că pleci din acest liceu.Este adevărat?
-Da aşa este voi pleca în Londra.
-De ce vrei să pleci când mai ai un an de liceu termini te poţi duce după la facultate.
-Vreau să fiu alături de familia mea.
-Adică ?
-Păi eu am fost adoptată de familia Alexandrescu .Mi-am găsit familia naturală şi am hotărât că după ce termin clasa a XI a voi pleca în Londra.
-Îmi pare rău că pierd un elev aşa bun că time.spune cu tristeţe în glas.
-Defapt mai pereţi 3 elevii înafară de Evelin.Spune Alle.
-Pe cine?spune diriga uimita
-Păi eu şi Jessi şi mai pleca şi Mădălin de la XI-C.
-Of.sune diriga.
Am mai stat de vorba şi după am făcut poze şi cu alţi elevi de la alte clase cu care mă înţeleg bine dar şi cu profesorii.
A urcat directorul pe scenă a început să ţină un discurs după au urcat pe rând diriginţi fiecărei clase şi au împarţi premiile dar iau felicitat şi pe cei de a XII a şi le-au urat baftă la bac.După festivitate am mers la o cafenea cu cele două cupluri.Când am ajuns ne-am aşezat la masă noastră că de obicei eu cu Alle am comandat câte un Green Apple ,Mădă a comandat o bere fără alcool la fel şi Deey care era cu maşina şi Jessi un capucino vienez.Am început să vorbim şi să râdem.
-Să înţeleg că eu cu fetele plecăm mâine în Londra iar tu vii după ce dai bac-ul şi afli şi rezultatele ?întreabă Mădă confuz.
-Dap.îi răspunde Deey.
Am mai stat cam două ore pe acolo şi după am plecat acasă dar nu înainte să îi ducem pe restul.
-Mâine la 06:00 să fiţi la mine avem avion la 07:00 .Vă sun şi pe voi când mă trezesc?
CITEȘTI
Viata se schimba!
FanficCum e sa afli că cei care te-au crescut nu sunt defapt parintii tai? Că ai crescut 17 ani în minciuna ? Acesta este poveste mea.