Artık hayattan soğumuştum. Her şeyden nefret ediyordum. Her şey üst üste geliyordu. Bir taraftan annem bir taraftan doruk bir taraftan... Artık yorulmuşum bu hayattan. Her akşam uyumadan önce allaha uyanın ca ölmeyi diliyorum. Bıkmıştım artık bu hayattan. Hiç bir şey umrumda değildi. Annem yetmiyormuş gibi doruk beni sevmiyordu. O yoksa yaşamanın da bi anlamı yokdu...
Onu o kadar çok seviyordum ki... Her şey den çok hayattan çok, annem den çok yani kısacası bu üç kuruşluk dünyada ne varsa... Her şeyden çok seviyordum. Onun için öl deseler ölürdüm. Onun canı yanmasın benim canım yansın. Yeter ki ona bişiy olmasın... Yeter ki o mutlu olsun. Onun için her şeyden vaz geçerim. En büyük vaz geçireyim şey ne biliyormusunuz? Ben onun için ondan bile vaz geçerim... Eğer o başkasıyla mutlu olucak sa ondan da vaz geçerim. Yeter ki o mutlu olsun yeter ki o üzülmesin. O mutlu olursa ben de mutlu olurum zaten...
Şu an elimde 3 kutu hap var. Neden mi? Çünki yaşamak istemiyorum? Neden mi yaşamak istemiyorum? Çünkü o beni sevmiyor çünkü ben onsuz yapamam çünkü ben bu allahım belası hayattan bıkdım. Ölünce elime bişiy geçmicek. Ama belki o zaman kıymetimi bilir. O zaman onun için ölüceyimi de bilir. Hayat bu kadar acımasız olmak zorunda mıydı? Neden gidip ona aşık oldum? NEDEN???
Ellerimle şiş gözlerimi sildim. Cesaretimi toplamam lazımdı. Bunu yapıp bu lanet hayattan kurtulmam lazımdı... Neden hayat bu kadar acımasız. Ben doruk a nasıl aşık oldum bilmiyorum. Biz kankayken birden bana çıkma teklifi etmişti. Ben en başta biraz tereddüt etsem de kabul ettim. Çünki ona karşı boş deyildim. 6 gün çıktık sadece ya 6 gün. Oyun deyil Di ki bu... Ben onun gamzelerine aşık oldum. O gülümserken ben içinde kayboldum.
Elimi tutarken kimse de yaşamadığım duyguları yaşadım. Sadece ona özel duyguları... Ama artık çok geçdi. Hapları kutusundan teker teker çıkarıp avucuma koydum. Artık zamanı gelmiş ti ölmek istiyordum. İnşallah o mutlu olurdu. En çok istediğim şey buydu. Allahım lütfen o üzülmesin beni üz beni kır ama ona bişey yapma...
Hapları teker teker ağzıma atmaya başlamıştım ki odamın kapısı aniden açılmıştı "DURU! NAPIYOSUN SEN??"UMARIM BEYENİRSENİZ. ÇOK ÇABALIYORUM HER GÜN YAZMAYA ÇALIŞICAM LÜTFEN YORUMLARINIZ İ BELİRTİN HEPİNİZİ ÇOK SEWİYORUM :) :) İNSTAGRAM: Bera_hardd
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gitme Ne Olur ~
Teen FictionBir taraftan her gün acı çekip ağlayan duru. Bir taraftan onu sevmeyen doruk. Duru doruk u her şeyden çok sevse de doruk ona yüz vermez. Ama duru doruk a aşık olmuştur. Ondan vaz geçemez. Bakalım duru doruk u kendine aşık edebilecek mi? Doruk duru y...