2. Bölüm

62 4 8
                                    

Gelen sudem Di. Koşa kaşı nefes nefedeydii. " napıyosun lan sen gerizekalı" diye bağırdı. Yanıma koşup elindeki hapları bir kenara fırlattı. Ne yapacağımı bilmeyerek boynuna sarıldım. Ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. "ölmek istiyorum" diye hıçkırıklatımın arasında geveledim. Öyle bir ağlıyordum ki sanki babam ölmüş gibi. Sude de bana destek olmak için sıkıca sarıldı. "hayır ölmiceksin deyermi? Ölünce eline ne gitcek he" biraz daha sokuldu sudeye. Belkide haklıydı ama yaşamak istemiyordum.

Benim tek biricik en kıymetli sudem onun yeri farklıydı. O benim her şeyimdi. Küçüklükten beri hep birbirimizi kolaamıştık. O da aynı benim gibi birisine aşıktı. Ve Sudem yide o çocuk sevmiyordu. Ama o dayanmaya unutmaya çalışıyordu. Benim Aşkım da ağlamaya başlamıştı. Dayanamamış tı yine benim kömür gözlüm. "ağlama" diye hıçkırdım. "tamam knk kalk hadi" diyip beni yatağa çıkarttı. Elime pi mendil verdi göz yaşlarımı silmek için. Mendili alıp yüzümü sildim. Sudem yanıma oturmul bana bakıyordu. Çok halsizdim. Çok canım acıyordu... "çok canım yanıyo sudem çok..." diye haykırdım. Onun da gözleri doluydu. Normalde çok neşeli her dakka beni güldüren bir ponçikten ibaretti amaa benim ağlamama dayanamıyordu. "bak duru bir daha böyle bişey yapmaya kalkarsan seni gebertirim. Bir daha yüzümü dahi göremezsin geri zekalı ben sensiz ne bok yicem bu hayatta" diye çıkıştı bana. Haklıydı. Ama... "tamam aşkım" dedim. Biraz dünmişti göz yaşlarım. Yatakta oturmuş birbirimize bakıyorduk. "bugün okula gidemezsin. O yüzden bende gitmiyorum" dedi. Kafamı onaylar şekilde salladım. Çünkü gitcek halim yoktu.
Diyeceksiniz bu kızın anası babası yokmu? Lanet olacası bir annem var. Ama hiç bir şeyime karışmaz sanki onun çocuğu deyilmişim gibi. Babam yurt dışında çalışıyor. Büyük bir şirketi var. Bize her ay fazlasıyla para gönderiyor. Ama aile de sevgi yok. Yek istediğimi şey bu. Annemden görmediğim sevgiyi sudem den görüyorum. Sudem beni her şeyden çok seviyormuş gibi geliyo. Ben onsuz yaşayamam bile. "sudem" dedim usulca. Durgun durgun suratına bakıp. "hı? "  dedi. Her zamanki hali.  "seni çok seviyorum" dedim. Bana tebessümle bakıp güzülmsedi. Yerim aşkım ya. Kuzum benim. Onun dilinde gülümsemek seni seviyorum demek ti.
"doruk napıyor gördünmü hiç" dedim merak la merak ediyordum çünkü. Sudem sözümü bitirmeden "ben doruğun anasını-" dedi ki azını kapattım. "anasının ne günahı ver salak" dedim. Gülmeye başladı. Ben de dayanamayıp gülmeye başladım. Biz böyleydik işte. Daha 15 dakika önce ağlamaktan Pert olmuşken şimdi ise kahkaha atıyorduk.

Akşam olmuştu. Sudem evine gitmemişti. Akşama kadar bana nasihat verip tehtit etmişti. Şimdide arkama geçmiş saçlarımı örüyor Du. Canımız çok sıkılmıştı. Ne yapacağı nı bilmiyordu oda... "offf" dedim yüksek sesle iç çekip. "çok sıkıldım yaa" diye inledim. Sudem gözlerini pörtletip "hadi dışarı çıkalım" dedi.  "saat 21.00 knk amaaan ne olcak çıksak mı acaba eğleniriz biraz yoksa ben depresyona gircem" dedim. Hemen saçımı bırakıp ayağa kalktı. "hazırlan yafrım" dedi. Gülmeye başlayıp ayağa kalktım. Dolabıma doğru yönelip kapağını açdım. "al ne boh giyeceken giy" dedim gülerek. Dolaba koşup elbise seçmeye başladı. Ben de dolaba bir bakındım. Acaba ne giysem ne giysem. Düz sade giyinmeye karar verdim çok abartı sevmiyorum. Elime bordo pileli mini bir etek alıp üzerime de siyah kolsuz bir ti - şhort aldım. Hemen üzerime geçirip aynaya baktım. Güzel olmuştu şık ve sade. Ayağıma siyah bir sade spor bi ayakkabı giydim ama pek spor sayılmazdı. Ama üstümle çok güzel olmuştu. Sudem e baktığımda üzerine bi tane beyaz mini bir elbise geçirmişti. Çok yakışmış tı ama. Her neyse anamın karşısına geçip makyajımı yaptım. Sonra da saçımı saldım zaten düz Dü üçlarını maşayla kıvırdım ama çok az aralarını. Tamam hazırdım. Sudem e baktım. Çok güzel Di benim aşkım. Bana bakıp "ooo sarılı titrettin beni titrettin" diye dalga geçdi. Gülme krizi geöiçiriyorduk. Sudem helal böyleydi. Fıkır fıkır. "kanka ben sarılı deyilim ki gri liyim" dedim gülerek. Saçlarım siyah uçları griydi. "olsun be knk yine de titrettin" dedi. "kanka geç kalcaz hadi çıkalım" dedim."Tamam" deyip aynaya baktı. "hadi çıkalım" diye bağırdı. Ellerini havaya kaldırıp. Salak tı bu kız ya benim salağam.

Gitme Ne Olur ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin