SEVİMLİ -5-

70 5 1
                                    

MULTİMEDİA EZGİ

Acaba neye guluyo bu diye etrafima baktim ama gulmesi icin bi sebeb yoktu. Bunu Tunc farketmis olucakki cocuga sinirli bir sekilde bakti cocukta hemen onune dondu. Cocuk korktu galiba ahahha . Etrafa oyle mal mal gene bakiyordum o sirada tuncun karsi okuldn bbi kiza baktgini gordum. Sonra tunca yaklasip "Ayarliyimmi kanka " dedim bana bakti baktiginda farketmistim ki gozleri dolmustu. ne yani boyle dedim diyemi yok yok kesin baska bisi . Ben bunlari dusunurken Tunc kalkti ve ormana dogru gitti bende kendine bii yapmasin diye pesinden. Hava biraz kararinca korkmustum dogrusu.

Ruzgarda esmeye basladi offf . Dahada korkmaya basladigim icin "TUNCCCCCCCCCC!!!!!!!!!" diye bagirdim ses yok ikinci kez tekrar bagrcagimda biri agzimi kapadi ciglik atmaya basladim . O da beni susturmaya calisiyordu. "TUNC AMACIN NE MK ALTIMA SICTIM YAAA ! " dedigimde azda olsa gulmustu sonra tekrar yuzu asildi."O kizla aranda ne gecti" dedim o da bana herseyi anlatti . Onceden onunla cikiyormuus cok seviyorms adida Buseymis kiz bunu aldatmis. Anlattiktan sonra sesinden anladigim kadariyla uzgundu . Bende ona sarildim hala sarilik dururken o bana "Benimle cikarmisin" diye sordu geri cekilip "NEE!!" dedim oda "Gercek anlamda degil Buseyi kiskandirmak icin neler cektigimi anlamasini istiyorum lutfen ya sadece bizimkiler kiskandirmak icin cikcagimizi bilcek digerleri gercek ssancakk lutttttttttfennn!! " dedi kiramayip kabul ettim.

Kampa gittigimizde bzimkilere anlattigimizda gulduler ve "Keske gercek olsa " deyip dalga gectiler al iste dalga konusu olmustuk. Simdi geriye kalan tek sey busenin yakin bi arkadasinin yaninda askimli falan konusmak eger kiz duyarsa Buse ye soler .

Tuncla kizin biraz uzagina gittik ama mesafe sesimizi duyabilecegi bi mesafeydi tunc hemen atilip " Askim kamptan sonra seni ailemle tanistircam seni cok merak ediyorlar " dedi caktirmadan kiza baktigimda birazcik daha yanimiza gelmis salak yapip bizi dinliyordu. "Tamam askim benimde babamlar merak ettiler zaten ondan sonrada bizimkilerle tanisirsin " dedim kiz Busenin yanina gitti biz konuusuyomus gibi yaptik .

Biraz zaman gecti . Buse yanimiza geldi "Cikiyormussunuz diye duydum. Eger sizin ciktiginiza inanmami bekliyorsaniz opusun ve sevgili oldugunuzu aciklayin " dedi Tunca bakinca caresiz gorunuyordu bende birden yakasina yakisip optum DUDAGINDAN!!

SEVİMLİ.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin