Diamond:
„Neprekáža mi to ale tak ma volal iba jeden človek. Moja m-mama.“ Vykoktala som posledné slovo s povzdychnutím. Hlavu som mala sklonenú, potlačujem slzy ktoré sa chcú dostať na povrch. Pocítila som prst na mojej brade, zdvihol mi tvár na jeho úroveň. Pozerala som sa do tých krásnych karamelových očí ktoré na mňa pozerali s ľútosťou, láskou, nehou. Takto sa na mňa nikto nepozeral, nikdy. Nikdy ma nikdy naozaj nemiloval okrem mami a Luka. Závidela som párikom čo chodili po parku ruka v ruke, vysmiati, pozerali na seba s láskou. Nikdy som necítila naozajstnú lásku až kým sa neobjavil Justin. Môj anjel, hrdina, životná láska. Nikdy som si nemyslela že ja, mafiánka, sa zamiluje. Ale stalo sa. Priznávam, som bezhlavo zamilovaná do Justina Biebera.
„Láska, Diamond, počúvaš ma?“ uškŕňal sa na mňa. Ešte stále som mu pozerala do očí. Začervenala som sa a tvár si schovala do dlaní.
„Ale ty sa nebodaj červenáš? Aaaww! To je rozkošné! Ty si taká zlatučká!“ zachichotal sa Justin ale ja som bola červená až na zadku. Dal mi dole ruky z tváre.
„Nie som zlatučká ani rozkošná!“ zatlačila som na jeho hruď a sadla si naňho obkročmo.
„Tak čo si ak nie rozkošná a zlatá?“ pozrel sa na mňa s pobavenou tvárou.
„Som jebatelná.“ Žmurkla som naňho. Justin sa začal smiať. Buchla som ho do hrude a pozrela sa naňho urazene.
„Teraz si sa nebodaj urazila?“ prestal sa smiať ale ešte mu trhalo kútikmi. Neodpovedala som iba som si prekrížila ruky na hrudi. Pretočil si ma pod seba a teraz on sedel na mne.
„Dávam ti poslednú šancu aby si sa odrazila.“ Pošepkal mi blízko tváre. Ešte stále som mlčala a čakala čo sa bude diať,
„Dobre, ty si to chcela.“ Pozrela som sa naňho nechápavým výrazom.
„Just-in! Pres-taň leboo sa pocik-áám!!!“ snažila som sa hovoriť cez smiech ktorý sa nedal zastaviť. Šteklil ma všade kde sa len dalo.
„A čo keď neprestanem?“ opýtal sa Justin ale ešte stále ma šteklil. Chcela som niečo povedať ale vyrušil ma niekto kto otvoril dvere. Justin ma prestal štekliť a obidvaja sme sa pozreli smerom kde sa nachádzajú dvere. Stál v nich Luke s neutrálnou tvárou.
„Máme problém, a to veľký. Poďte do obývačky hneď teraz.“ Povedal a odišiel naspať dole. S Justinom sme sa na seba pozreli s nechápavým výrazom v tvári. Justin sa postavil a pomohol mi na nohy. Zišli sme ruka v ruke dole do obývačky. Keď som zbadala kto tam bol, zamrzla som na mieste. Akoby sa čas zastavil. Pohltil ma hnev, strach. Začala som zrýchlene dýchať.
„Diamond, zlatko čo sa deje?“ Justin ma vytrhol z mojich myšlienok. Pozrela som sa na Justina potom na toho človeka.
„Poznám ho“ jednoducho som odpovedala. Justin a chalani sa na mňa nechápavo pozreli.
„Odkiaľ ho poznáš?“ opýtal sa Alfredo.
„Prečo vám to nepovie on sám?“ pozrela som sa naňho vražedným pohladom.
„Prepáč ale netuším kto si.“ Povedal dotyčný chrapľavým hlasom.
„Oh, tak ty nevieš kto som? Dovoľ mi aby som sa ti predstavila.“ Pustila som Justinovu ruku a pristúpila som k tomu sviniarovi.
„Volám sa Diamond Black.“ Povedala som blízko jeho tváre. Zbledol a v jeho očiach som videla strach, nechápavosť. Uškrnula som sa.
„T-to nie je m-možné..“ opakoval to dookola a krútil hlavou.
„Ale zrazu si ma spoznal?“ odstúpila som od neho a pozrela sa na chalanov.
„Ako to že si prežila? Však ťa trafil presne. Toto sa mi len sníva toto nemôžeš byť ty. Nie...“ mrmlal si pre seba.
„Ale prežila som. Som tu a chystám sa pomstiť každému ktorý tam bol a nepomohol mojej mame a mne. A ak si dobre pamätám bol si tam aj ty. Takže určite vieš čo ťa čaká.“ Povedala som mu úplne s vážnou tvárov.
„On bol tam keď ťa chcel zabiť?!“ zavrčal Justin.
„Áno bol a iba sa pozeral ako na mňa a mamu mieri otec so zbraňou a nič neurobil. Je to otcova pravá ruka, keď ho pustíme hneď sa otec dozvie že žijem. A to si nemôžeme dovoliť. Necháme si ho tu na pár dní, vytlačím z neho pár informácií o otcovi. A potom sním skoncujem.“ Pozrela som sa na Paula ktorý tam sedí so smrťou v očiach. Uškrnula som sa sama pre seba.
„Nič ti nepoviem ty kurva špinavá!“ zrazu na mňa zvrieskol. Justin sa rozbehol a jebol mu do ksichtu že sa prevrátil so stoličkou kde bol zviazaný.
„Ešte raz ty kokot, otvoríš na moje dievča hubu, zabijem ťa tak rýchlo že ani žmurknúť nestihneš!“ kopol do Paula ktorý zakričal od bolesti. Toto je môj sexi, jebatelný, nebezpečný chalan.
Ja sa vám nesmierne ospravedlňujem ale notebook som mala v oprave a na tablete mi nechcelo pridávať časti -.- tak konečne mi došiel od teho ujka tak teraz budem písať časti jak ďábel :) príjemné čítanie :3
ďalšia časť= 8vote+3koment ;)