-3. bölüm- Temizlik günü

678 24 2
                                    

Z- Sen orayı iyice zaptettin hee :D

K- Sana da GÜNAYDIN Zeynep !

Z- Günaydın günaydın da hadi otur çabuk krepler soğuyacak.

K- Ohaa krep mi yaptın . Süpersin valla :D

Z- Hadi çabuk otur!

K- Tamam... Mmmm çok güzel olmuş.

Z- Afiyet olsun. Çay mı , kahve mi?

K- Bunun yanında çay iyi gider.

Z-Ben de aynı fikirdeyim, hadi o zaman bardaklar şurda , bana da koyuver canım.

K- Efendim?

Z- Çay diyorum , krepler soğuyor diyorum , e hadi diyorum Kerem koyuver her şyi ben mi yapayım canım.

K- Tamam tamam kızma agresif koyuyorum sabah sabah carladın yine :D

Z- Kereeeeeğğğğğmmmm!!!

K-Zeyneeeeeğğğğğpppp!!!

Gıcık ya valla. Bu hep böyle zaten . Okulda da böyle , her işini başkalarına yaptırıyor - özellikle de pis işlerini, neyse- Can da yazık bişi de demiyor çok iyi arkadaşlar çünkü- Can Kerem'in en yakın arkadaşı , benim en yakın arkadaşım olan Yağmur la çıkıyor ve Kerem ve benim de ortak arkadaşımız :D - ona hiç bir şey yapmıyor Kerem - bunu dedim çünkü Kerem genelde okulda ona bulaşanlara kötü şeyler yapar , yani binbir türlü işgence yöntemi vardır çin işgencesinden de beterdir anlayacağınız :D hehehe KEREM İŞGENCELERİ , güzel oldu hee- Ona Can , Barış ve bir de - belki inanmazsınız- ama ben ona karşı çıkıyoruz. Barış zaten Kerem'in kardeşi- üvey ama öz gibiler- ben de okula ilk geldiğim günden beri Kerem'e karşı çıkıyorum çünkü yaptıkları hiç de mantıklı şeyler değil.Beni çoğu kez tehdit etti, oyunlar oynadı ama ben yılmadım. Hep devam ettim ama bu sıralar Kerem de bir şeyler var . Bana hiç bulaşmıyor . Hatta bu aralar bana çok iyi davranıyor.Konuşmaya çalışıyor. Acaba diyorum yine bir şeyler mi planlıyor ama yok , öyle olsa uzun zaman önce ortaya çıkardı. Neyse , çıkar yakında kokusu nasıl olsa...

Kahvaltıdan sonra bulaşıkları makinaya yerleştirdik. Ben temizlik yapmaya karar verdim ve üzerimi falan değiştirmek için odama gittim . Kerem de oturma odasında TV izliyordu. Önce "Vileda" yı aldım elime her yeri bir güzel süpürdüm , sonra da "Kerem le biraz uğraşsam nolur ki :D" diyerek elek. süpürgeyi kaptığım gibi oturma odasına gittim. Kerem bana arkası dönük bir şekilde oturduğu için odaya geldiğimden haberi bile yoktu. Sessizce fişi prize yerleştirdim. Usulca Kerem'e biraz daha yaklaştığımda TV ye dalmış olduğunu fark ettim. Birden süpürgeyi çalıştıdım  . Kerem "hass*ktir" diye bir küfür çıktı ağzından ve bana döndüğünde eli kalbinde bana bakıyordu. "Zeynep çok korkyum yaaa , yuh kızım , ama sen duur ben bunun öcünü fena alırım biliyorsun dimi :D Sen gıdık alıyo muydun ya , galiba baya alıyordun dimi?" diyerek yavaş yavaş , sinsice, o piçimsi gülümsemeyi takınarak bana doğru gelmeye başladı. Ben durur muyum olum fırladım hemen kaçtım , o da peşimden koşmaya başladı "Kerem yapma noluurr ben şaka şeysine yaptım ya nolurr gelme, aaaaahhhhhhhh" diye bağıra bağıra kaçtım odaya , tam kapıyı kapatacaktım ki tuttu kapıyı ve ne kadar ittirirsem ittireyim kapatamadım , en sonunda da pes attim. Kapı açılınca Kerem üzerime yürümeye başladı. O üzerime geldikçe ben geri geri adım amaya başladım. Yüzünde sinsi ve bir o kadar da "gıdıklayarak geberticem seni kızım" gibi pis bir ifade vardı. Yavaş yavaş gerilerken birdan yatağa çarptım ve durmak zorunda kaldım. Kerem bu fırsatı kaçırır mı beni gıdıklamaya başladı.  O kadar çok gıdıkladı ki gülmeken ölecektim neredeyse. Sonra dayanamadım ve yatağa düştüm tabi o da dengesini kaybedip üzerime... Gözlerimiz birbirine çevrilince bir şey hissettim. Sanki Kerem artık bana nefretle bakmıyordu.Sanki gözlerindeki  sevgi , merhamet falan değil , başka bir şeydi...

             Biraz öyle kaldıktan sonra üzerimde olduğunu fark etti ve kalkıp beni tekrar gıdıklamaya başladı. O durumu örtas etmek istediği belliydi. Biraz daha gıdıkladıktan sonra yalvarmalarıma dayanamayıp bıraktı.

K-eee bir daha yapacak mısın bakalım?

Z- yook tövbe , bir daha asla , çatladım resmen offf!!

K-ASADASASaASADSDSASASAS :D yaaa 

Z- gıcık 

K-agresig! neyse , bir dakika sen ne yapıyordun orda 

Z- temizlik tabiki ,

K- hmmm , peki yardıma ihtiyacın var mı?

Z- hmm bir düşüneyim . Aslında var. koltukları çekebilirsin mesela. Ben de yaparım ama madem yardım etmek istiyorsun .

K- tamam hadi işe koyulalım o zaman :)

Z- tamam hadi :)

         Siz "dip bucak temizlemek" ne demek biliyor musunuz? Ben bu güne kadar bu kadar çok temizlik yapmamıştım. Her yerimiz ağrıdı. Yemek yapacak gücüm kalmadı valla. "Kerem dışardan bir şeyler söylesene yemek yapacak halim kalmadı ya" 

" tamam güzelim sen yeter ki iste hemen hallederiz" dedi ve internetten pizza sipariş etti. Çok değil , yarım saatte falan geldi pizzalarımz. O kadar çok sipariş etmiş ki "yuh kim yiyecek o kadar pizzayı?" diyemeden duramadım. "beeeennn" dedi sırıtarak. Yemeklerimizi yedik ve ortalığı çabucak toparladıktan sonra bir film açtık ve yan yana oturduk. O kadar yorulmuşuz ki uyuyakalmışız. Ben onun omzuna başımı koymuşum , o da beni kollarıyla sarmış bir şekilde uyumuşuz. Dün gece izlediğimiz film nasıl bir etki yaptıysa artık gece 02.00 ya da 03.00 falandı. Ben yerimden sıçrayınca ikimiz de uyandık.

K-Ne oldu?

Z- hiç ya sadece yine kabus gördüm o kadar.

K-İyi de korku filmi izlemedik ki Zeynep :D:D:D:D:D

Z- Kereeeeğğğmmm

K- tamam tamam . Hadi git odana burda böyle uyuma.

Z- Tamam .Dur ben sana battaniye falan getireyim.

K- yok ben alırım sen git.

Z- tamam o zaman (dolabı göstererek) bak şurda hepsi tamam , iyi geceler:)

K- tamam , sana da iyi geceler :)

Odama gittim , üzerimi değiştirdim ve hemen yattım . Zaten yarım kalan uykuma devam etmenin hazzıyla mutlu mesut uyudum.Sabah uyandığımda Kerem evde yoktu. Yüzümü yıkamak için banyoya girdiğimde aynada bir not gördüm.

GÜNAYDIN ! :D  BU NE YA BÖTLE DEDİĞİNİ DUYAR GİBİ OLDUM . HEMEN ANLATAYIM ,ELİNİ YÜZÜNÜ YIKA VE MUTFAĞA GİT CADI ! :D

Notta yazanı yaptım ve mutfağa doğru gittim. Koridordan geçerken duvarlarda da notlar görüm

İLERLE                             SADECE BİRKAÇ ADIM KALDI CADI  vs. notlar 

Mutfağa girdiğimde kahvaltı çoktan hazırdı. 

buzdolabında da notlar vardı . Birinde 

DOLAPTA TAZE SIKILMIŞ PORTAKAL SUYU VAR ONU İÇ :D  VE NERDEYİM DİYE MERAK EDİYORSAN Kİ KESİN MERAK EDİYORSUN ,BEN MERAK EDİLECEK ADAMIM :D NEYSE , FIRINA GİTTİM GELECEĞİM BİRAZDAN :D

yazıyordu. Ben de portakal suyunu alıp içmeye başladım. Kahvaltıya oturduğumda kapı açıldı ve Kerem içeri girdi.

Davetsiz MisafirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin