Yarım saat sonra dersim var ve ben bunu unutmak gibi bir hataya düştüm! Hemen laptopumu kapattım ve üstüme dolaptan bir şeyler giymem gerekti. Bende Siyah kotumu giydim. Üstüne de siyah önü v yaka tişört giydim. Abartıya gerek yok sonuçta. Zaten son senem Üniversite de ve benim bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı. Saçımı açık bıraktım ve sadece rimel ile nemlendirici sürdüm. Ödevimi unutmamak için çantama koydum ve aşağı indim. Evet evimiz iki katlı. Bu ev babama dedemden miras kaldı. Öleli 4 sene oldu tabi. Onu hala özlüyorum. Anneme öpücük verip koşarak evden çıktım. Yarı hızlı adım yarı koşarak durağa geldim ve otobüse tam yetişmiştim. Ne şanslıyım yaa. Dersin başlamasına 15 dakika var ama büyük ihtimalle geç kalırım. Çünkü yolculuğum 15 dk sürüyor ve yürümem 5 dakika. Yani yine Filiz hocanın dersine geç kaldım. Otobüsten inip okula koşarak girdim. Kapıyı çaldım ve sınıfa girdim. Aslında hoca derse başlamamıştı ama yine öğütlerine başladı.
-"özür dilerim hocam özel bir meseleden dolayı geç kaldım."
Dedim ve kafasını salladı. Sinirle bakmayı unutmayan Filiz hocanın bakışları eşliğinde 4. Sıradaki yerime geçtim. Genelde hep ön sıralara yakın yerlerde otururum. E tabi hayallerim için dersi dinlemek zorundayım.-Yağmur nerde kaldın sen? Artık hoca sınıfa girince direk yanıma bakıyor!
Ve evet. Bu benim en yakın arkadaşım Defne. Biz uzun süredir beraberiz. Aslında evlerimiz yakın değil ama buluşma noktamız da neredeyse her hafta sonu buluşuruz.-açıkçası özel mesele yoktu. Yine araştırmalarıma devam ederken dalmışım. Yarım saat kala aklıma geldi nasıl geldiğimi bilemedim.
-ah senin şu araştırmaların!
-DEFNE!
-of tamam ya
Bu konuda ne kadar hassas olduğumu biliyor ve arada bunu yapması sinir bozucu.
-yarın yiğit ile buluşacaktınız?
Dedim. Yiğit Defne'nin sevgilisi bu arada. 1 yıldır birlikteler. Geçen sene klasik bir şekilde kitaplarını falan düşürdüler. Size göre klişe ama onlar öyle demiyor.-evet elbise almaya gideceğiz bugün unutma! Ayrıca beni bir parti ya götürecekmiş. Yani yalnız olmayacağız.
-tamam. Ama önce bizim eve uğramalıyız. Proje de eksikler var.
Kafasını olumlu salladı.
-Defne ve Yağmur! Dersi dinlemeyecekseniz kapı orda!
Ve tüm sınıf bize bakar. Bu hoca dan nefret ediyorum
-pardon hocam. Dedi defne.
Sinir hoca ya! Ama bu ders çok önemli. Bu arada hava atmak gibi olmasın ama biz tıp okuyoruz. Ankara hacettepe. Bu üniversite için ne kadar çalıştım ya. Emeklerim karşılık buldu. Lise 2 de Defne bizim okula gelmişti ve yakın arkadaş olmuştuk. İkimiz de tıp isteyince böyle oldu işte. Ve ders bitti. İkinci derse girdim hemen. Bu derste aynı sınıfta değildik Defne ile. Ben çocuk doktoru olmak istiyorum o fizik tedavi doktoru. Vücut engeli olan insanlar ona savunmasız geldiği için bu mesleği seçti. Ben de çocukları sevdiğimden. Bu derste eğlenceli geçti. Pelin hocayı seviyorum. Ders bitti ve hemen Defne'yi buldum. Eve gittik ve ona ödevimi gösterdim. Beraber proje yapıyoruz da. Bir kaç eksik giderdik.
-Bunu çıkart paragraftan.
-ama o zaman bilgi eksiği olur.
-şu ayıkladıklarından bir tane ekle.
-tamam.
Ardından üstüme dar paça lacivert pantolon giyip üstüne de gri bir tişört geçirdim. Şık olmak benlik değil ya. Böyle rahat, spor tarzı varken?
-kredi kartını al yağmur
-neden
-çünkü güzel olmalısın.
Yüzüne aval aval bakınca konuşmaya başladı.
-yalnız gitmek istemiyorum. Gelirsin dimi?
-ne? Ben ve parti? İyice saçmaladın Defne!
-ya Yağmur! Beni o koskoca partide yalnız bırakıyorsun öyle mi?
-of Defne off! Hadi çıkalım.
-geliyor musun?
-bir şartla
-ne şartı?
-2 den önce eve döneceğiz!
Çığlıklarla boynuma sarıldı. Ve evden çıktık.
1 saat sonra
-bu nasıl?-pembe mi? Yüzüne mal mısın? Der gibi baktım.
-peki şu mavi olan?
-aşırı uzun o rahat edemem.
-kırmızı? - tabi sırasıyla bütün elbiseleri eline alıyordu o an-
-sırtı çok açık
-kahverengi olan?
-iğrenç yaşlı elbisesi gibi.
-of Yağmur! Seç birini!
-beğenmedim ama ben napabilirim?
-sarı?
-sarı mı? Fosforlu mu yaa yoksa giymemmm. -göz devirdim-
-bordo olan harika ama! Bunu çok güzel. Sence?
-bu ne ya? Hareket etsem götüm ortada?
-off yeter sen seç o zaman yağmur!
-işte bu!
En arkalara doğru bir elbise gösterdim. Sırtı hafif açık, mini, göğüs dekolteli, siyah bir elbiseydi.
Gözleri açık kaldı.-oha bu harikaaa
-o kadar mı ya?
-ne? Deli misin yağmurrrrrr! Harika mükemmel ötesi buu! Benden güzel oldunn!
-olmaz gidip başka bir şey bakalım
-eğer bunu almazsan seninle konuşmam! Ya inan bana bu mükemmel.
O sırada önümüzden geçen 2 erkek aynı anda bana bakınca utancımdan kafamı eğdim.
-beni tehdit mi ediyorsun?
-evet
-of Defne pekii
-yaaa yaşasınnn!
Ve mağazadan elbiseleri alıp çıktık. Evet elbiseler çünkü benden önce Defne'nin kıyafetini seçtik. Karşımda biri vardı. Neden bilmiyorum ama kalbimde bir şey hissettim. Midem bulanmaya başladı. Sanki, sanki, sanki o, yoksa? Ve son hatırladığım karanlık!
Sizce?
Yağmur kimi gördü?
Parti de neler olacak?
Peki Yağmur'un sırrı ne?Merhaba arkadaşlar:) bu kitaba 2 kişi başladık ve birlikte devam edeceğiz. Sizlerle birlikte bu kitabımızda hayallerimizin karşılığını alacağız. Kim bilir belki sizler sayesinde 1. Sırada yer alırız?
Vote vermeyi unutmayın ⭐ düşüncelerinizi yorumlara yazın lütfen!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belki Üstümüzden 1 kuş Geçer
Chick-Lit"Belki üstümüzden bir kuş geçer, kanadından bir tüy düşer, iner döne döne gökyüzünden, hiç bir yüz güzel değil senin yüzünden!" ~~ -kendimize bir şarkı seçelim papatyam. Birbirimizi asla unutturmayacak bir şarkı. -kalbimizi birlikte attıracak bir...