Lisa
Niki azt mondta a mosdóba van tehát siettem oda. Nem tudom mi lehet annyira fontos. Ekkor beléptem az ajtón és váratlan dologgal szembesültem. Niki keze tele van üveg darabokkal, és egy hulla fekszik mellette... De az a hulla Madison!!
-Jézusom mit tettél???? -kezdek el kiabálni, mire ő befogja a szám, ami tiszta vér lett a kezétől.
-Segítened kell eltüntetni....
-Dehogy segítek neked egy orvos kell ide nem én! -Kiakartam menni mire ő visszarántott.
-Azt hidtem barátok vagyunk...Én nem akartam megölni, csak cs-csak véletlen volt.. -kezdett el pityeregni majd a földre borult.
-Figyu rohadtul nincs kedvem bajba keveredni! -magyarázom.
-És nem is fogsz! Ha segítesz persze.... -ekkor egy pszihopata mosoly jelent meg arcán. Hallgattunk egy darabig, majd megtörtem a csendet.
-H-hova v-vigyük? -remegtek a hangszálaim.
-Ez a beszéd... Te elásod, én feltakarítok mert a szüleim várnak. -mondta teljes nyugodt hangon.
-És mégis hogy vigyem ki innen?? Mit gondolsz meg fognak látni!!-emeltem fel ekkor már a hangom.
-Mindjárt jövök! -Kiszaladt. Remélem nem akar itt hagyni a hullával... Jézusom hogy én mibe keveredtem bele!?! Ezt sosem néztem volna ki belőle. De megtörtént. Nincs mit tenni... Fel is adhatnám a zsaruknak de valamiért mégsem teszem. Nem értem a saját gondolkozásomat! Ekkor Niki visszatért, a keze bekötve, és egy zsákot hozott magával.
-Szerinted belefér? -mosolyog rám ártatlanul.
-Nézzük meg! -belegyömöszöltük a hullát a zsákba, majd Niki hozott söprűt, és felmosót.
-Na, viheted! Én addig feltakarítok. -jelentette ki, mint egy nagy főnök.
-Na és hova vigyem? Ez nem jó ötlet..
-Jajj ne parázz már!! Vidd a kertetekbe. Vagy nem is izgat csak többet elő ne kerüljön! -emelte fel kissé hangját.
-A kertünkbe??? Na figyu! Ezt te basztad el, de ÉN ássam el az ÉN kertemben?? Hogy gondolod ezt? Tüntesd el te! A te hullád! -akadtam ki persze jogosan.
-Tudod, segítettél nekem. Te is bűnös vagy csillagom. Szóval hogy is mondtad? Elásod a kertedbe? -utálom mikor megjelenik az az elmebeteg mosolya..
-Vagy nem is muszály a kertedbe! Csak tüntesd már el! -megszeppentem. Őszintén rettegek tőle, hogy velem is csinál valamit.
-Jó. Eltüntetem. De soha többé nem akarok veled beszélni! Soha többé nem akarlak látni! És a családomat kerüld el messziről világos?? -Válaszul csak bólint egyet, majd elmosolyodik.
-A soha azért egy erős túlzás. Mi még nem végeztünk, de ezt te is tudod barátosném. -nem tudom mire gondol. Talán megakar engem is ölni?? Mire észbekaptam már minden fel volt takarítva.
-Nos, ha eleget álmodoztál elvihetnéd a hullát.. Anyámék már hivogatnak hogy hol a faszomba vagyok. Nesze a kulcs! -átnyújtotta a mosdó kulcsát, amit valószínüleg úgy lopott el. Fel sem tűnt hogy bezárta. Végülis nem lenne jó ha valaki meglátná mit műveltünk itt. De igazán megtapsolhatnak minket, mert egy NYILVÁNOS WC-ben való hullát eltüntetni nem kis dolog, plána ha nyüzsögnek az emberek.Igen, igen egy nyilvános WC-ben ölte meg Madisont😂👏! Azért ez nem kis dolog👌. Kommentelj❤(vagy ne ha nincs kedved😅)A Sajt legyen veletek!🧀
YOU ARE READING
I Hate You {SZÜNETEL}
Horror"....Utállak! Elkezdett sírni. Majd kirohant, elővett egy kést és megvágta magát...."