Lisa
Birtokol engem, és nem tudok mit tenni. Vagy ha igen megbánom. Ha elbújok megtalál. Ha segítséget kérek végem! Én...ezt nem bírom... Minek így élni? Egy báb vagyok egy gyilkos kezében.. De a legszörnyűbb, hogy ez a gyilkos a legjobb barátnőm volt. Nagyon sok ember halhat meg miatta, meg miattam. Nem is tudom hogy gondoltam hogy én utána jövök?!? Meg hogy milyen jó móka volt segíteni...azt a faszt! Pittyegett a telefonom. Egy üzenet Nikitől...
Niki: Szia! Jó napod volt?😊 Van egy kis meló!🤗 A suli mellett lévő parkhoz menny! Szedd a lábad!
Remek. Ugyan most mit akar... Mikor odaértem, Niki sehol helyette egy arctalan hulla volt a bokorva rejtve, rajta egy cetlivel:
" Takaríts fel, nekem nem volt kedvem.. A takarításban nincs semmi móka! Bocsi hogy kihagytalak a jó részből, de nyugi lesz még lehetőséged játszani!"
Utálom! Három óra hosszáig takarítgattam a kis "mókázása" után!Niki
De jó napom volt! Igaz csak egy embert öltem, De ma mindenhol nyüzsögtek az emberek! Mindenki megvan zakkanva.. Laza napot tartok, creepypastákat olvasok. A kedvencem a Jeff The Killer! Szerintem mi nagyon jó barátok lennénk!
Timeskpik
Meguntam! Annyi creepypastát olvastam, hogy kedvem támadt kideríttetni létezik e bármelyik. Mondjuk.... Slenderman!!! Nem hiszem hogy létezik, de ki tudja.
Én:Lisa! Eredj Slendermant keresni!😂
Lisa:Teljes jól vagy?
Én:Lisa már megbeszéltük....teszed amit mondok, és kuss van!
Lisa:Nem is létezik! Örökre kereshetem..
Én:Akkor örökre keresed. Nem érdekel!
Lisa:Részeg vagy?
Én:Hülye vagy? Nem tudod felfogni mit mondtam?🤔
Lisa:Oké, "megkeresemaslendermant".😒 Mostmár aludnom kell!
Kíváncsi vagyok meddig keresi! Ha ráhadja megölöm!😂 Honnan vette hogy részeg vagyok?? Csak bevagyok Szívva... Néha kell.Lisa
Hát ez nem nyomas!😂 Majd biztos keresgélem azt a pofátlant...
ESTÁS LEYENDO
I Hate You {SZÜNETEL}
Terror"....Utállak! Elkezdett sírni. Majd kirohant, elővett egy kést és megvágta magát...."