6.

11 0 0
                                    

Lisa

Nem tudom kiverni a fejemből ami történt. Már két hete volt, és azóta még csak iskolámban sem láttam Nikit. Nem mintha baj lenne, mert rettegek még az utcán is hogy valaki követ. Mint kiderült Madison barátját(azaz Niki nagy álom pasiját)Jeremy-nek hívják. Szegény... Ő is, és a lány szülei is Madisont keresik. Niki meg eltűnt. De nem érdekel mi történik vele, vagy az hogy jól van e... Mégis úgy érzem azt várja hogy megkeressem. Még mindig az jár a fejemben amit mondott.. Hogy még nem végeztünk. Fogadok most is röhög rajtam, mert tudja hogy úgy is megkeresem. De lehet hogy egy végzetes hibát követek el vele ha utána megyek. De akkor is tudnom kell mit csinál! És..igazából nem is volt olyan rossz belekeveredni egy gyilkosságba! Kurva unalmas volt idáig az életem, és ez egy élmény volt számomra! Bár ezt eddig magamnak sem vallottam be, pedig élveztem. Utána megyek és megnézem miben sántikál. Ha úgy adódik, csatlakozom én is....

Niki

Már két hete volt.... De olyan jó volt!! Úgy hiányzik az az érzés! Nem tudom anyámék keresnek e, vagy nem is érdekli őket hogy leléptem. Egy sötét erdőben vagyok, és folyton hangokat hallok. Azt hiszem megőrültem! Hallom hogy valaki beszél hozzám, de nincs ott senki. Az erdő közepén állt egy tükör.... Mit keres ott egy tükör? Közelebb léptem, jól szemügyre vettem kicsit messzebről, majd oda léptem és mikor belenéztem elszörnyedtem..... Ennél ijesztőbb dolgot még sosem láttam! De hiszen ez én vagyok!! Ez csodálatos!!! Pszihopata nevetésem az erdő minden sarkába elért. Az egyik fa mögött leskelődött valaki, és hozzám szólt:
-Niki! Én vagyok az Niki.. -suttogta. Elő lépett a fa mögül... Pont úgy néz ki mint én!!
-Tűnj el!! -kezdtem el ordibálni, mire el is tűnt.

Lisa

Mindenfele kerestem már de sehol sincs.. A szülei sem tudnak róla semmit. Egyszer csak nevetést hallottam az erdőből, majd azt hogy "Tűnj el!!". Felismertem. Ez az ő hangja! Szaladtam is ahogy a lábam bírta a hang irányába. Ott guggolt a fűben, az arcát eltakarta. Sírt.
-L-Lisa? Ott vagyok a fa mögött... -nyöszörgött keserves hangon.
-Nem Niki.. Te itt guggolsz előttem. Csak beképzeled. -leültem mellé.
-Mit keresel itt? -nézett fel rám, mire én levegőt sem kaptam... Egy mély vágás volt az arcán. És olyan sápadt.
-Hááát....elég unalmas az életem. Gondoltam te majd feldobod kicsit. Erre elkezdett fütyülni. Kirázott a hideg, de olyan ismerősen csengett.. Furcsa érzés fogott el. Már mozogni sem tudok! Összerogytam... Ott feküdtem a földön, ő fölém hajolt és így szólt:
-Blair Conor szőke haj, barna szem a parkban. -elment. Akaratlanul is felültem. Úgy éreztem tennem kell amit mond. Így hát el is mentem a parkba. Egy lány ült a padon, és rajzolgatott. Biztos ő az a lány! Odalopóztam, majd elvágtam a torkát. Nem tudom mi vett rá erre, de megkellett tennem!! Eltűntettem a testet, de hogy bebizonyítsam halálát, kivágtam a nyelvét.

Niki

Kíváncsi vagyok hogy végzett vele. Látni akartam, de inkább hagytam egyedül dolgozni. Ekkor megfordultam és egy ismerős arccal találtam szemben magam. Lisa volt az, véres pulcsiban és elég keserves volt a tekintete. Egy zacskó volt a kezében amit az én kezembe rögvest bele is nyomott. No! Egy nyelv! Mosolyodtam el. Köszönöm! Kirakom az ablakba...
-Soha többet nem csinálok ilyet.. -suttogta Lisa.
-Hogy mit mondtál? -nem akartam hinni a fülemnek! Mi a franc baja lett?? Mi van ha mindent elcsesz itt nekem!?!
-Te csináltál velem valamit. Magamtól nem öltem volna meg hideg vérrel. Most el megyek gondolkozni.. NE gyere utánam!
-Úgy gondolkozz hogy az életed múlik rajta.. Na meg persze a családodé. -mondtam gúnyos vigyorral.

Hát izéé.... Pocséknak pocsék de olvasható?😂

I Hate You {SZÜNETEL}Onde histórias criam vida. Descubra agora