Fias perspektiv.
Vi vaknade och det var idag jag skulle träffa Mineas vänner Marcus och Martinus. Jag sminkade mig lite och klädde på mig en grå tröja och vita shorts.
Sen drog vi till dem... Vi gick upp på Marcus rum och det första jag såg var 2 as snygga killar som satt och spelade FIFA haha. Och den ena var så jäävla snygg hans ögon var så fina 😻👅. Vi hälsade på dem och det visade sig att det var Martinus. Han var så jävla perfekt! Vi satt där och snackade med varann en stund. (T=Martinus för liksom T e tinus hahaah F=Fia)
Ma-Kan ni 2 inte sova här eller ngt?
F-sure
M-jaaaa!
T-vi kan kolla film!
M-jaa jag och Fia drar hem och hämtar våra saker!
Ma-okej ses snart!Vi kom hem och packade ner våra saker i varsin gympapåse. Sen drog vi tillbaka. När vi kom tillbaka så frågade Marcus av Minea om bara de 2 kunde gå på en promenad. Så jag och tinus drog och köpte snacks och sånt.
Mineas perspektiv.
Jag och Marcus gick till en park där vi satte oss ner och pratade.
Ma-Du vet vi har ju klickat rätt så bra.
M-Aaa
Ma-så jag tänkte och vi kanske inte skulle kunna bli tillsammans? Alltså bara om du vill.
M-såklart jag vill!!! Du ska veta hur stor Crush jag haft på dig haha!
Ma-samma här haha
OMFG HAN FRÅGA CHANS PÅ MIG IIIIHHHH.Vi satt där så perfekt och plötsligt lutade han sig närmare och kysste mig. Jag kysste honom tillbaka. Det var den bästa stunden i mitt liv! Våra läppar masserades mjukt mot varandra och till slut släppte vi ifrån. Sen började vi gå. Våra händer flätade vi ihop medan vi gick hem. När vi kom hem så hade Fia och Martinus fixat allt. Det låg 3 madrasser på Marcus golv där Jag,Fia och Tinus skulle sova och så Marcus i sin säng. Vi kollade film ett bra tag och till sist var klockan 00.05 och. Vi skulle gå och lägga oss...
100 läsningar💛🎉 hoppas ni gillade detta kapitel:)
YOU ARE READING
Flytten som förändrade allt.. || M.G
FanfictionMinea är en helt vanlig tjej på 14år som plötsligt får en "överraskning" om att flytta... Efter den flytten förändras hennes liv totalt...