ZUZU:)

30 2 0
                                    

Evime girdim direk yatağıma geçip bir uyumuşum.Sabah saat 9u 15 geçiyor bella hanım aradı nerdesin sen diye evde uyuyom dedim kalk çabuk kalk şirkete gel yoksa 2.gününden kovulcan dedi bana..ne şirketi dedim hahah hatırladım iş şirket buçukta ordayım dedim ve kapattım...
Hızlıca kıyafetimi giydim,kahvaltımıyaptım,dişlerimi fırçaladım ve çanamı ttoparlamaya gidince ilk olarakçantama  evin anahtarını koydum,birdaha kapıda kalmayı kim isterki?Koşar addımlarla şirkete doğru ilerledim,veeeeee şirkete sonunda  vardımm.Bella hanım  beni hemen merve hanımın yanınnaa götürdü tekrar çekim yapılacaktı ama bu sefer ofiste düz bir beyaz duvar önünde çünkü merve hanım öyle istemiş nedeni  ise bunun hanımefendinin tekrar düşmemesiymiş.Bilgisayar programlarından arka plan ekleyeceklermiş yetkili kişiler....... Her neyse ben merve hanımın istediklerini yaptım ve eve geldim 2. günümüde başarıyla tamamlamıştım.Evde öncelikle wattpade baktım bu 2 günde sevdiğim 2 hikayeden new 20 bölüm yayınlanmıştı,acaayip derecede şok oldum 2 günde 20 bölümm 10-10 ohaa dedim yaanii...Sabah saat  9'u 13 geçe kalktım her günkü sabah rutinlerimi yaptım.Ve şirkete gittim şirketten geldim eve geldim telefondan zehra aradı ve bana dediki dışarıdabuluşalımmı ben ise  sen eve gel hiç dışarı çıkasım yok dedim ve watsaapdan evin konumunnu attım. Zehra geldi çook konuştuk ve ben zehraya benimle birlikte yaşamayı teklif ettim, o ise bunu düşüneceğini,büyük ihtimallede böyle birşey olmayacağını söyledi bendeolur olur ball gibi olurr dedim...Birkaç gün sonra zehrayla diğer evinden alıp benim evime getirdik ve artık birbirimize ZUZU demeye başladıkk:))

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 01, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tombul KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin