Sanırsın klopatra

46 2 0
                                    

Yarın olmuştu ben sabah saat 06:17de çalan telefonuma baktım.Bella hanım arıyordu.
Açtım alo dedim kızz senmisin su dedi tabi sesim sabakları zombi gibi çıktığı için evet benim dedim hemen merve hanımın yanına çekime gitmelisin dedi ben saat kaçta dedim tam 9'da orda olmalısın ben sana konumu atıcam merve hanım dergimizin bu ayki kapağı olacak ona yardım edeceksin tamam deyip kapattım
Ve kendi kendime bunları söyledim
-allah allah bu kadın tam ben 9 da orada merve hanımın yanında olacaksam beni niye 6da arıyoki dedim ve telefonuma bir mesaj geldi bu setin olduğu yerin konumuydu ve bellanın beni niye bu saatte aradığını anladım çekimler karasuda olacakmış yani istanbul dışı.Tekrar bellayı aradım ben karasuya nasıl gidiceğimi tam soracakken saat 7de seni araba alacak dedi aynı zamanda merve hanımın saçını makyajını yapacak kişilerde bu arabada olacak dedi ve telefonu suratıma kapattı.
Hemen hazırlandım bugün mor bir pantolon giyip paçalarını azbişe katlayıp ipli sandeletlerimi gitdim vede bir t-shirt tam çantamı toparlayacakken kapıda düt düt düt düt düt düt düt düt düt düt seslerini duydun 10 saniye içinde çantamu alıp evden çıktım sanki bir şeyi evde unutmuş gibi hissediyordum kahvaltıda yapmamıştım.Arabaya bindim benim gibi tombul bir kız vardı merve hanımın saçını yapacakmış.Adı ise zehraydı çok iyi arkadaş olduk sonunda kendime bir arkadaş buldum diye o kadar çok seviniyordumki midemin açlıktan kazınmasını bile unutmuşum.Karasuya geldik o kadar güzel bi yerdiki hemen telefonumdan snapchati açıp snap attım.Sonra beni merve denilen derginin bu ayki yüzü ile tanışturdılar iyiki bir reklam yüzü olmuş varya öyle bir havalıydıki anlataman!!!!
Benden bi kahve istedi bi limonata bi vişne suyu ne biçim miğdesi var dedim bunun😷
Sonra çekimi bi salıncakta yapıyolardı.Salıncakta rahat esemediğini söyledi ve herkes ona kontrol ettik bişey olmaz dediler ve bi baktım merve yerde!!!

Tombul KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin