Jessica'yla sevgili olma kısmı şakaydı.
Hayatımda en azından şaka yapabildim.
Sırt çantamı alıp okula gittim.
Yine ezikleniyordum. Bu sefer umrumda değil.
Sadece hehe dermiş gibi kafamı sallıyordum.
Sınıfa girdiğimde Jessica karşıladı beni.
Bana sarılıp gülümsedi. Ne oluyordu burada? Sınıfta kimse yoktu."Jessica niye sınıfta kimse yok?"
"Bilmem."dedi sırıtarak.
"Ben gidiyorum Jessica."
"Aa Hannah nereye gidiyorsun!!"dedi sinirle.
Arkamı dönüp tam kapıdan geçiyordum ki Jessica önüme çıktı.
"Gözlerini kapat ve ben aç diyene kadar açma yoksa çıkamazsın."dedi.
"Ne saçmalıyorsun sen böyle?"
"Hadi Hannah."
"Peki istediğin olsun."
Gözlerimi kapattım ve bi sıraya oturdum ellerimle bularak.
Aradan bi kaç dakika sonra Jessica'nın sesi duyuldu"gözlerini açabilirsin."dedi.
Gözlerimi açtığımda sınıfın her tarafı süslü ve "İyiki Doğdun Hannah"yazıyordu. Elindede pasta olan bi Jessica duruyordu. Çok ama çok sevinmiştim. Bugün doğum günümdü. Jessica bi kere doğum günü tarihimi sormuştu. Demek ki unutmamış.
"Jessica çok teşekkür ederim ama bunca hazırlığa ne gerek vardı."
"Az bile sen benim arkadaşımsın. Senin doğum gününü kutlamam gerek."
"Sen en güzel arkadaşsın Jessica."
"Hadi mumları üfle. Üflemeden önce dilek tut."
"Peki."
Ailem geri dönsün diye dilek tuttum biliyorum geri gelmeyecekler ama olsun ve mumları üfledim. Sonra Jessica elindeki pastayı bıraktı ve birbirimize sarıldık. Çok iyi biriydi. İyi ki vardı. Sonra pastayı yedik. Yarısı kaldı. Bunu da karınları aç olanlara vereceğim. Sırama çantamı koymak için gittim ve üstünde not buldum. Notu alıp okumaya başladım.
"Doğum Günün Kutlu Olsun Hannah. İyiki varsın.
Keşke doğum gününde yanında olabilsem ama artık bi dahakine. Ayrıca Jessica'ya fazla güvenme seni sırtından bıçaklar. Seni Seviyorum Hannah.G.D."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil||G.D.||
FanfictionAilemin katili o muydu? Ya da yalan mı söylüyordu? Ailemin katilini mi seviyordum? Cevapsız sorularım vardı.