~Всевиждащ разказвач~
Петък сутрин.Чувството да се събудиш, знаейки че ще трябва да изтърпиш само още един ден в училище, е поне до другата седмица.Така се чувства и Сол абсолютно всяка петъчна сутрин.След като почти се разсънва, преметва копринените си завивки и се изправя.Обува меките си чехли и тръгва към банята в стаята си.Момичето винаги има време за една сутрешна вана.Напълня я и изсипва малко от любимата си пяна за баня.След като водата се напълва с мехурчета, тя връзва дългата си кестенява коса на небрежна опашка и смъква копринената си нощница на земята.Единият и крак се потапя във водата, след това и другия.Сол се излегва назад, а горещата вода обгръща цялото и тяло.Тя затваря очи и се наслаждава на спокойствието.Това,което най-много обича е да потапя глава под водата и както винаги го прави като разбира се задържа дъха си.
В същото време Луна също излиза от банята, увита с халат и трепереща.
-Пак ли водата беше студена? -пита майка и притеснено щом зърва треперещото от студ момиче.
-Мъничко, но всичко е наред.Спокойно - отвръща тя и целува майка си по бузата.
-Обещавам,че отново ще кажа на хазяйна и ще го оправят скоро. - уверява я жената с натъжен тон
-Няма проблем мамо.Добре съм.Знам как стоят нещата и не се оплаквам.
Моника се усмихва на думите на дъщеря си и целува челото и.
-Хайде, отиди да се облечеш и ще закусим - момичето кима и тръгва към стаята си.Моника довършва подредбата на масата когато днешната новина я стъписва
,,Мигел Бенсън за пореден път направи дарение от 5 цифрена сума за болницата за деца с увреждания.Миналата седмица той посети благотворително събие организирано по този повод, заедно с дъщеря си Сол" - репортерката съобщава новината.
Моника вижда лицето на момичето на екрана и очите и веднага се насълзяват.Без да се усети блъска дистанционното.Звукът от удъра я изважда от транса.
-Всичко наред ли е мамо? -провиква се Луна от стаята си
-Даа скъпа, няма нищо - отвръща и бърза да загаси телевизора преди дъщеря и да го е видяла.За първи път откакто са в града и се случва да види новина относно семейство Бенсън.Разбира се тя е наясно,че това е неизбежно, само се моли Луна да не се натъкне на нещо подобно, или по - лошо..на самата си двойничка
YOU ARE READING
Чужд живот [Временно спряна]
FanfictionТе са толкова еднакви и толкова различни. Ако едната е Слънцето, то другата ще е Луната.Ако едната е деня, другата ще е нощта.Те са толкова далечни и толкова близо една до друга.Две пълни противоположности, които се допълват като двете половини на е...