Straciłam Poznając

25 2 0
                                    

Nie wierzę nie mogę w to uwierzyć jasna cholera ROK minął i go nadal nie ma. Wiecie co czułam wtedy takie zawiedzenie takie dno. Bo straciłam przyjaciela codziennie tylko słuchałam naszej piosenki. Najlepsze było w tym wszystkim to że Marcela i Damiana też nie było razem z nim. Nie miałam kogo pytać co u niego. Ale zapewniam wam że Fabiana skrzynka na ask.. I na poczcie była zawalona tysiącami pytań ode mnie... Ale to były pytania przepełnione złością i wszystkim co najgorsze. Bo jaki przyjeciel odchodzi bez słowa... Jaki chłopak tak robi.
Nie obchodziło mnie nic.. Wiedziałam że on na ask i do mnie już nie wróci. Postanowiłam, musiałam jakoś żyć...
I tego wieczoru tak z nikąd.. Zawibrował mi telefon.. Pytanie na ask. Kojarzyłam tą dziewczynę. Jowita to ta od Fabiana jedna z jego przyjaciółek. Napisała do mnie.
Czy nie wiem co z Fabianem czy pisał do mnie przez ten rok nieobecności i że napisała do mnie bo mnie kojarzy. Ja również jej odpisałam że ją znam i że Fabian nie dawał znaku życia..

To jedna z tych wiadomości którymi się wtedy wymieniliśmy

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

To jedna z tych wiadomości którymi się wtedy wymieniliśmy. Tak mam wszystkie zapisane na ask i od Jowity i od Fabiana. Wracając. Gdy zaczęłyśmy pisać od razu zaproponowałam jej fb żeby mieć lepszy kontakt jakby Fabian sie odezwał. Podała mi też snapa i numer telefonu.

***
Znamy się z Jowitą już ponad 7 miesięcy i tak jesteśmy IBFF tego dnia jak do mnie napisała poczułam że nie jestem sama i tak zaczęła się nasza przyjaźń. Dzięki nieobecności Fabiana mogłam poznać moją internetową przyjaciółkę. Przez te siedem miesięcy pisałyśmy codziennie nie tylko o nim wiadomo.. Pisałyśmy o wszystkim i niczym. A nasze rozmowy są najlepsze..

Trwają tak długo xD Na co dzień każda z nas ma swoje życie ale zawsze sobie pomagamy

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Trwają tak długo xD Na co dzień każda z nas ma swoje życie ale zawsze sobie pomagamy. Po porostu się wspieramy. W te wakacje chcemy się spotkać bo jest okazja... Ale dzieli nas 315 km... Jowita ma wpaść do Krakowa więc mam nadzieję że się zobaczymy. <3

&quot;Oni&quot; byli lekcją... Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz