Baťůžkář-Batôžkar

834 38 7
                                    

A máme tu prvú creepypastu ktorá nie je taká strašná ale je celkom dobrá a tak som sa ju rozhodol sem dať.

PS: (Sorry ale táto creepypasta bude v češtine lebo sa mi to fakt nechcelo prekladať...)


Mladý muž velmi rád cestoval. Přes svůj věk procestoval doslova celý svět. Jeho touha po cestování byla ovšem neukojitelná, proto se rozhodl něco netradičního.

Jeho plánem bylo procestovat s batohem odlehlé oblasti Jihovýchodní Asie. Řekl si že se jedná o výborný způsob jak zažít dobrodružství. Těšil se až bude prozkoumávat hory, lesy a poznávat nové lidi.

První destinací kterou navštívil, byla Čína. Když jeho letadlo přistálo v Pekingu, jediné zavazadlo které měl, byl malý batoh. Mladík si ale řekl, že se v žádném případě nehodlá v zalidněném městě zdržet. Byl odhodlaný prozkoumat přírodní krásy této země.

Rozhodl se, že si své dobrodružství ještě o něco zpestří improvizací. Nastoupil si do náhodného autobusu, který ho odvezl na neznámé místo. Takto to udělal několikrát, až se nakonec objevil na těch nejodlehlejších oblastech Číny. Byla to místa tak vzdálená, že se zdál být jediným cizincem, kterého místní v životě viděli.

V jedné malé vesnici nastoupil znovu do autobusu. Tentokrát ho ale zarazily podivné pohledy spolucestujících, mezi kterými byla i jedna pohledná žena kráčející jeho směrem. Přisedla si k mladému muži a řekla: "Víš ty vůbec kde jseš?"

Mladík řekl s úsměvem: "Nemám ponětí. Cestuji po této zemi naslepo."

"Měl bys vědět, že je to tu dost nebezpečné," řekla vážně žena.

"A to proč?" zeptal se muž.

Mladá žena se odmlčela a nakonec řekla:"Další zastávka je poslední. Jedná se o vesnici se strašnou minulostí. Během hladomoru se tu pojídali lidé navzájem. Doba je sice jiná, není ale žádným tajemstvím, že se tu ztrácejí turisté."

Mladík si nebyl jistý jestli si žena nedělá srandu, rozhodně ale nevěřil tomu co tvrdila. Na jejím obličeji ale nebyl jediný náznak úsměvu a to ho rozrušilo.

"To snad nemyslíš vážně," řekl.

"Všechno co jsem ti řekla je naprostá pravda,"odpověděla mladá žena. "Jméno této vesnici znamená v našem jazyce Ves Lidojedů. Jestli mi nevěříš, podívej se okolo sebe."

Mladý muž se rozhlédl. Nemohl si nevšimout hladových očí ostatních spolucestujících.

"Pokud dojedem na místo, je s tebou konec,"pokračovala. "Nikdo ti tam nepomůže."

Mladého turistu polil studený pot. Byl na neznámém místě, obklopen vražednými vesničany, pro které byl jen kusem masa. Bylo mu jasné že musí nějak uniknout, než se autobus zastaví.

Když se autobus zpomalil na kraji svahu, řekla mu žena: "Pojď, to je tvoje šance."

Chytla ho za ruku, a vydala se s ním rychle k zadní části autobusu. Než stihl kdokoliv ze spolucestujících něco udělat, zatáhla za páku, která otevřela únikové dveře.

Muž dopadl na špinavou silnici, když se vzpamatoval, všiml si prchající ženy. Rozeběhl se jejím směrem nejrychleji, jak to bylo možné.

Jak oba beželi, bylo za nimi slyšet naštvané pokřikování vesničanů. Mladý muž bežel doslova o život, ve snaze uniknout kanibalům.

Za nějaký čas se jim podařilo uniknout, a mladý muž si mohl konečně oddychnout. Právě se mu podařilo utéci važedným šílencům. Štěstím bez sebe si lehl na zem, když uslyšel tichý smích mladé ženy.

"Konečně se najím v klidu sama."


Koniec je fakt dobrý😂😂😂

Váš:Hiro_Sakamaki😇/😈

Creepypasty(SK)Onde histórias criam vida. Descubra agora