Kapitola 3

118 9 3
                                    


Zrzavá dívka seběhla ze schodů a vrazila do brýlatého chlapce, "Promiň Jamesi" na chvilinku se odmlčela a lehce se pousmála, poté si ale uvědomila, proč tak pospíchala  "Neviděl si Rain?" zeptala se ho se značnými pochybami na tváři. "Promiň Lils, tu jsem neviděl, sám hledám Siriuse, nepřišel v noci do pokoje, doufám, že se jim nic nestalo." Nebelvírský chytač si chtěl sednout na pohodlný, měkký gauč, ale jak rychle dosedl, tak rychle se zvedl, nesedl si totiž na měkoučký polštářek, nýbrž na svého nejlepšího přítele. "Siriusi" zakřičel mu do ucha, ale hned toho litoval. Sirius se totiž leknul a prudce se zvedl, tím se srazil s Jamesem. "Proč tak křičíš?" Zeptal se ho a přitom si mnul hlavu. "Hledáme vás celé ráno, co jste dělali?" Do jejich konverzace se přidala i chytačova vyvolená s mírně naštvaným výrazem strčila do Rain, ale ta se neprobouzela.  Strčila do ní znovu, ale tak moc, že černovláska spadla z gauče. Rozespale se rozhodla po místnosti a zjistila, že na ní koukají tři páry očí. " Co se děje?" Zeptala se jich a začala se pomalu zvedat ze země. "Ptala jsem se co jste dělali" z opakovala ji Lily a podupávala při tom nohou do země. "Povídali jsme si, ale tady pan dokonalý při tom usnul, mimochodem Lils zajímavě mluvíš ze spaní.." usmála se na zrzavou dívku černovláska a prohrábla si své dlouhé kadeře. Lily Evansová se začervenala, moc dobře si byla vědoma, že mluví ze spaní, stačili ji to už několikrát oznámit její dvě kamarádky, které s ní už šest let sdílely ložnici. A přesto ji pořád nikdo neřekl, co vlastně říká, vždy jen, že mluví zajímavě nebo, že říká něco co by ve skutečnosti nepřiznala. Byla si taky vědoma toho, že určitě mluví a Jamesovi a možná proto, ji vlastně tak moc zajímalo co říká. Odvedla si Rain na stranu.“ Hele, vím to s tím mluvením, ale holky mi nechtějí říct co říkám, takže Rain McGonagallová vyklop to, nebo po škole rozhlásím, že si v noci spala se Siriem a pak tě budou chtít zabít nejen , všechny holky od 3. Ročníku víš, ale s radostí se k nim přidá i tvoje maminka.“ Nevině se na Rain usmála a pohodila zrzavými vlasy, jako by byla největší andílek.  „ Řekla bych ti to i bez vyhrožování, je vidět jak mě máš ráda.“ Zašklebila se na ní a potom dodala „ Nic zajímavého, jen si mumlala jeho jmeno, žádna hitovka.“  Vykročíla nahoru do ložnice kam si ještě večer odnesla batoh a z něho vytáhla roztrhané džíny a bílou košily s dlouhým rukávem. Převlékla se a zkontrolovala svůj odraz v zrcadle, když zjistila, že vypadá poměrně obstojně seběhla znovu dolů do splečenské místnosti kde už na ní čekaly Lily, Cloud a Kat, společně se vydali na snídani. „ V tomhle chceš jít na hodinu tvé mamky? Vážně Rain? Si blázen?“ Rozčilovala se krátkovlasá blondýnka s šedivími kukadly, Jelikož měřila asi 150 centimetrů vypadala při tom opravdu roztomile. „ Uklidni se Cloud, je to jenom oblečení a navíc mám na sobe černou a bílou, žádný křiklavý barvy, žádný potisk, normální košile a džíny, které jsem si akorát trochu vylepšila.“ Pronesla Rain s naprosto klidným hlasem a přitom kamarádku poplácala po hlavě. „ Těm dírám na kolenou ty říkáš vylepšení? Vypadá to jako kdyby si je vytáha z popelnice. A navíc nemáš hábit, kravatu a správný boty. Conversky Rain? Vážně?“  Cloud Summersová byla dívka, kterou věci jenž  byly byť jen lehce proti pravidlům rozhodily neskutečnm způsobem.  Proto se taky musela ostatní děvčata rozesmát. „ Clou, nevyšiluj. Hábit nemůžu mít, protože na Kruvalu sme měli jiné a ty kalhoty se mi líbí. Co se týče bot, mám jen jednu otázku. Co máš, proti Coverskám ?“ usmála se na ni opět černovláska a přitom ji zamávala nohou před obličejem. „ Nic moc, jen je nosí Sirius, ale to je jedno a prosím nemávej mi tou tvojí haksnou u obličeje, když jím.“ Na to ji už Rain neodpověděla, jen protočila smaragdově zelené oči a pustila se do své mísi s čokoládovími lupínky. „Dnes je první hodina přeměňování, bereme zvěromágy, těším se na to už od čtvrtého ročníku“ usmála se Lily a Rain vyprskla smíchy. „ Vážně? To jsme brali už loni, vtipné jak se učební plány až tolik liší.“ Kat se usmála. „Tak to na maminku, uděláš dojem.“ Rain se na vysokou hnědovlásku zašklebila, ale pak její pozornost přitáhla šestice Zmijozelských, kteří se zrovna nad něčím rozčilovali. Dobře je znala. Obě Siriusovy sestřenice Bellatrix a Narcisa, jeho bratr Regulus, její bývalí kamarád Severus Snape, ta blonďatá Malfoiyovic barbína Lucius a Zabiny. Regulus Black se na ni podíval nahodil svůj známý povrchní úsměv a pak na ni mrknul. Na pohled byl jiný než jeho bratr. Tmavě hnědé, skoro až černé, krátké vlasy, olivově zelené oči a vysportovaná postava chytače. Ačkoli nechtěla musela uznat že byl hezký, velmi hezký. „Proč zíráš na mého bratra?“ přisedl si vedle ni Sirius a pobaveně se ušklíbnul. „Nezírám.“ Odvětila Rain a znovu se pustila do lupínků. Zbývalo už jen pár minut do začátku hodiny, když se Rain konečně zvedla od stolu a i s kamarády se vydala na hodinu přeměňování. Prakticky byla donucena si sednout na místo vedle Siriuse, protože jinde nebylo místo. Do třídy vešla profesorka a hodinu začela otázkou. „ Může mi někdo říct kdo je to zvěromág?“ Do vzdchu se zvedlo až nečekaně moc rukou, jednou z nich byla samožrejmě ruka Lily, poté Remuse, Jamese, Siriuse a dokonce Petera. Rain se se zvídavým pohledem koukla na Siriuse, který se tvářil velmi vážně, poté se uchechtla a svůj pohled znovu obrátila na profesorku. „ Co třeba vy slečno McGonagallová.“ Vyvolala ji její matka a Rain měla chuť se začít smát, pokusila se nasadit vážný výraz a pak odpověděla. „ Zvěrmág je kouzelník, který se dobrovolně pomocí magie mění ve zvíře.“  Profesorka kývla a poté se zeptala. „ A znáte nějakého?“ Rain pozvedla obočí a pak lehce troufale pronesla. „ Ne já mám jen matku, která je zvěromág.“ Třída se zasmála a i Minervě se na rtech oběvila známka pobavení . „Děkuji ti za vysvětlení, Rain.“ Zbytek hodiny Rain nedávala pozor, jen kreslila Siriusovi po ruce a občas s ním prohodila i nějaké slovo. Po hodině se vydala na lektvary, měla dost času a tak se rozhodla jít jinou cestou než její přátelé. „ Promiň,nedávala jsem pozor.“ Omluvila se osobě do které strčila a zvedla ze země sešit na kterém bylo napsané R.A.B, konečně se na osobu kouknula a zjistila, že před ní stojí samotný Zmijozelský princ. „ Nic se nestalo, ještě se neznáme, jsem Regulus Black“ podal Rain ruku. Potřásla s ní „Rain McGonagallová, a nemyslím si, že zrovna my by jsme se znát měli.“ S těmi to slovy mu podala sešit, okouzlila ho lehce arogantním úsměvem a vydala se na hodinu se slavným profesorem Křiklanem.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 31, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

The black haired girl Kde žijí příběhy. Začni objevovat