kapitola 1

134 10 1
                                    

"Jak si to vůbec mohla udělat, moje dcera a nechat se vyloučit ze školy.. Co si teď o mě pomyslí učitelský sbor. Na to si nemyslela? Co jsem udělala špatně, když jsem tě vychovávala. Počkej až se o prázdninách vrátím z bradavic" Hulák vykřikl poslední větu a potom vzplál. Nestávalo se často že by Minerva Mcgonagallová křičela, vždy stačil její pohled a studenti se báli. Její dcera na to byla ale zvyklá a navíc teď svoji matku neviděla. Kdyby měla přiznat jak to bylo, tak Kruvalské ložnice zapálila schválně, nikdy tam studovat nechtěla, chtěla do Bradavic kde studovala její matka a všichni její přátelé. I přes to že ji toho Kruval hodně naučil a tím myslím i jedné věci než jen látku do školy. Nikdy tam nebyla spokojená. Její matka si ale myslela že pro ni bude lepší když bude někde, kde si lidi nebudou myslet že ji nadržují, i když to by Minerva nikdy neudělala.
Odložila knihu, kterou zrovna četla a zamyslela se, do začátku prázdnin zbývá jeden týden, tak proč by nešla svou milovanou maminku navštívit do Bradavic a nechat se potrestat už teď, až za týden na to Rain Mcgonagallová neměla náladu. "Jessi" zavolala na domácí skřítku, která se okamžitě objevila před ní. "Přála si slečna něco?" Rain se nad její otázkou zašklebila nesnášela když se jí říkalo slečna. "Jessi neříkej mi slečno prosím a mohla by jsi mě přemístit do prasinek?" Jessi okamžitě zavrtěla hlavou "Jessi nesmí slečno, Jessi dostala rozkaz že slečna má domácí vězení" Rain protočilo oči jako by domácí vězení někdy někomu zabránilo v útěku "Teď tu ale moje matka není Jessi, takže by si měla dělat to co řeknu já..." I přes to že Rain tvrdila že se svojí matkou nemá nic společného její výhružný výraz byl úplně stejny. Jessi se chvíli rozmyslela, ale nakonec vzala Rain za ruku a s hlasitým "prásk" ji přemístila do Prasinek. Když vstoupila na Bradavické pozemky nejprve se rozhledla po veselých dětech, které by jste na kruvalu rozhodně neviděli. Rozběhla se k Hagridově hájence a bez klepání vtrhla dovnitř. Hagride objala poloobra a konečně se rozhledla po mistnosti. Pohled ji utkvěl na čtyřech chlapcích, který na ni koukali s pobaveným výrazem. "Rain neměla by si být ve škole" zeptal se jí obr s lehce zamračeným výrazem. "Víš Hagride, velmi mě mrzí že se ti moje maminka nepochlubila ale zapálila jsem Kruvalské ložnice po druhé.. a tak mě vyloučili že školy.. " Hagride se zasmál a rozcuchal Rain vlasy.. tato už od stolu vstal vysoký černovlasý chlapec s úsměvem na rtech "Já jsem.." ani to nestačil doříct a Rain už mu skočila do řeči. "Sirius Black,  jeden z pobertů a bílá ovce rodiny Blacků já vím kdo jsi.. vlastně vím kdo jste vy všichni. Slýchám o vás každé léto.. " zasmál se jejich zaskočeným výrazům a pak dodala " Mimochodem jsem Rain Mcgonagallová.." Sirius polknul ale podal jí ruku a potřásl s ní a pak i zbylí poberti. " No, já jdu překvapit mojí milovanou maminku. Určitě bude skákat radostí, že mě vidí.. Teď je doba večeře ne? "Usmála se na čtveřici, která ji přikývla a řekla jí že půjdou s ní. A tak se petice děti vydala do hradu. Když vstoupila do Velké síně, všichni přítomní se na ní otočili. Kdo by taky nepoznal vysokou dlouhovlasou černovláska s očima plných jiskřicek a šibalským úsměvem pár sedmáků, kteří ji tu jako maličkou vídali ji zamávalo a od profesorského stolu se zvedla vysoká profesorka a mířila k ní "Ahoj mami" Rain chtěla svoji matku obejmout ale Minerva Mcgonagallová ji vzala za ruku a táhla ji ven z velké síně. " Rain co si nepochopila na tom, zůstaň doma až přijedu viřídím si to s tebou?" Zamračila se na svoji dceru, která se na ní pořád koukala s pobaveným výrazem. "No myslela jsem, že by si byla radši kdyby si mě mohla potrestat už teď když je tvůj hněv ještě čerstvý" milé se na ní usmála a nechala ji vtáhnout do obětí "Rain víš, že jsem byla jen rozhořčená. Ale pan ředitel Brumbál mi nabídl že by si poslední ročník mohla dostudovat tady a mít OVCE" Minerva Mcgonagallová se na svoji dceru která hraně zalapala po dechu pobaveně usmála. "Jak nečekané matko " Rain si od Minervy vysloužila malý pohlavek, poté se obě zasmály. Měly spolu výborný vztah i přes to že Rain byla lehce divočejší povahy, a i přes to že často svoji matku neviděla a říkala ji matko, milovala ji to samé bylo u Mě? i když se nespočetně krát rozčílila a stěžovala si Brumbálovi po kom by to dítě mohlo být. pokaždé když z Kruvalu přišla sova musela se pousmát nad její malou rebelii.. "Ale trest tě nemine, poberti si na poslední týden školy vysloužili procházky do zapovězeného lesa a ty jim budeš dělat společnost, teď jdi a najez se." Obě dvě se vrátili do velké síně a Rain zamířila ke třem dívkám, které vídala každé prázdniny. "Lilinka Květinka, Kitty Cat a Stormsová zase vás ráda vidím holky moje" sedla si na prázdné místo k nim a nechala se trojicí obejmout. "Vážně Rain nechala si shořet Kruvalský ložnice" zamračila se na ní Lily. "No možná jo.. Ale spíš mi řekni co ty a James? Pořád na tebe kouká jak na obrázek." Všechny jsme se koukly na nebelvírského chytače a Lily se začervenala. "Už se nechová jak debil." Dodala potom. "No nic děvčata já jdu mám trest se slavnými poberty, takže mne budete muset omluvit." Na to se zvedla od stolu a mířila ven z velké síně a za sebou nechávala pohledy zvědavých, kteří ji zatím neznali.

The black haired girl Kde žijí příběhy. Začni objevovat