tineke
vandaag een nieuwe dag ik word wakker en ga mij douche. Wat zou er vandaag gebeuren dacht ik bij mijzelf . warschijnlijk niet veel. 'Maar ik denk dat koen een oogje op mij heeft dat zal vast niet waar zijn hij is zowiezo al bezet dehh'mompelde ik tegen mijzelf. Hoelaat is het eigenlijk? dacht ik. ik keek op de klok 'omg het is al 7:30 ik moet over een half uur op het werk zijn' riep ik ik deed snel een broek en een t-shirt aan ik kleed me op het werk wel om. Ik sprong in de auto en reed naar het kantoor. Snel mij nog omkleden gelukkig is alleen de commissaris er en niemand ander . ik haaste me naar de kleedkamer. Ik deed mijn politie broek aan en dee mijn gewone t-shirt uit op dat moment ging de deur open. 'Koen'riep ik geschrokken koen deed snel de deur weer toe ik zag aan hem dat hij ook geschrokken was. 'Omg wat dom van mij ik was de deur vergeten op slot te doen' dacht ik. ik was klaar en ging de kleedkamer uit.
koen
'hoe dom kon ik zijn ik had niet op de deur geklopt' mompelde ik stil. op dat moment kwam tineke de kleed kamer uit. 'het spij..' ze liet mij mijn zin niet af maken en zij 'het is nie erg kan gebeuren ik was tenslotte zo dom om de deur niet op slot te doen'zij ze met een lach.'maar ehm hier vertellen we niemand iets over'zei ik lachend. 'Nee montje dicht'zei tineke. de rest kwam binnen gelopen. 'goede morgen' riepen ik en tineke in koor.'goede morgen 'zei iedereen terug. iedereen was ondertussen al aangekomen. De commissaris kwam binegelopen'en zei briefing komaan go go. 'wat zou er nu zijn hij ziet er niet echt rustig uit' zei ik tegen tineke met een lach.'ik weet 'het niet zij tineke ongerust . 'oke manekes er is een geizeling gemeld ehm ze eisen 10.000euro de gegeizelde is een meisje van 15 de ouders moeten een envlop met het geld op het bankje leggen tineke jij lijkt goed op de moeder jij gaat de envlop daar neerleggen we steken een zender in de envlop en dan kunnen we de envlop volgen oke manekes gogogo'zei de chef
een tijdje later in het park tineke
'oke komaan tineke gewoon die envlop neer leggen en door wandelen'zei ik in mijzelf. ik wandelde naar het bankje en legde de envlop met de zender in neer opeens werd er een doekje voor mijn mond gehouden en viel ik flauw.een tijdje later opende ik mijn ogen en zat ik vast gebonden op een stoel naast het gegijzelde meisje. ze was aan het huilen. 'hej rustig maar zei ik' om haar gerust te stellen.'wie ben jij' vroeg ze ongerust. 'doe maar rustig het komt goed ik ben van de politie mijn team is opzoek naar jou ' zei ik.het bleef een tijdje stil opeens hoorde ik een schot het meisje begon terug te huilen.1min later werd de deur ingetrapt.'Koen'riep ik opgelucht. er verscheen een lach op het meisje haar gezicht.'mannen ik heb ze gevonden' riep koen .Koen maakte het meisje los en dan mij ik vloog in de armen van koen 'ow bedankt koen'zei ik opgelucht. Op een of andere manier kreeg ik opeens vlinders in mijn buik mmh zou dat door koen komen???'Koen ik hoorde een schot hoe kon da' vroeg ik ongerust. 'Ow we hebben in de schouder van 1 van de ontvoerders geschoten' zei hij stoer.'ow bedankt' zei ik opnieuw.'is niets' zij hij.
koen
ik keek tineke recht in haar ogen. nu wist ik het zeker zij is de vrouw die ik al zoo lang zoek zij is de ware voor mij. 'Kom we gaan ' zei ik tegen tineke. tineke zetten een stap maar zakte door haar benen. 'Wat is er 'vroeg ik ongerust. 'Ik weet het niet' zij ze bang.' het is niets ik draag je wel naar buiten' zij ik.'bedank' zei ze lief.ik droeg haar naar buiten. buiten zeide de collegas derect 'wat is er aan de hand'. 'Dat weten we niet roep snel een ziekewagen' zei ik . ik zag dat tineke altijd maar verzwakte. 'Koen wa gebeurt er' vroeg ze ongerust.' Ik weet het niet maar het komt goed 'zei ik. ik bleef haar dragen tot de zieken wagen er was. tineke werd naar het ziekenhuis gebracht. het verhoor van de daders en het meisje was ondertussen afgenomen. Terug op kantoor ging ik naar de chef ik klopte aan. 'Kom binnen' hoorde ik hem zeggen. 'chef chef' riep ik. 'wow rustig koen. wat is er' zei hij. 'ehm ehm tineke.. ziekenhuis' aarzelde ik. 'rustig koen kalmeer' zij hij rustig.' Tineke is naar het ziekenhuis gebracht ze was helemaal verzwakt. mag ik alsjeblieft naar daar gaan'Zei ik snel.' ehm' aarzelde de chef.' oke aangezien jij haar collega bent is het goed' zei hij. 'oke dan vertrek ik' tot morgen.ik liep naar de auto en ree naar het ziekenhuis. ik vraag aan de mevrouw achter de balie 'euh mevrouw weet u op welke kamer tineke schillebeeckx ligt ik ben haar collega' zei ik. 'ah oke mevrouw schillebeeckx ligt op kamer 216' zei de mevrouw. 'oke bedankt' zei ik vriendelijk.ik zocht naar de kamer van tineke 'gevonden' zei ik.ik klopte aan en liep naar binnen. 'koen' zei tineke blij. 'wat wa er nu' vroeg ik ongerust.' ehm er was blijkbaar iets in mijn lijf gespoten een spier verlament middel het is niet permannent maar het zal pas morgen uitgewerkt zijn' zei ze. 'niks ergs dus' zei ik met een lach 'nee' zei ze. 'maar wil je dat ik familie bel voor jouw dat die kunnen blijven slapen hier want er kan 1 iemand blijven slapen' zij ik. ik zag tranen in de ogen van tineke lopen. 'heb ik iets verkeerd gezecht' vroeg ik bezorgt. de tranen liepen uit de ogen van Tineke. 'Ik.. ik heb geen familie meer' zij ze huilend.'Ow sorry dat wist ik niet.maar als het een troost is ik heb geen familie meer' zei ik. ik veegde de tranen van haar wangen want tineke kon zich niet bewegen. Ik zat naast Tineke op haar bed zij lag rustig neer.
Tineke
nu wist ik het zeker ik was verliefd op koen zou hij het zelfde voelen.... weet je wat ik vraag het gewoon. 'koen ik moet je iets vragen' zei ik. hij zei net het zelfde maar dan Tineke... jij eerst zijden we tegelijk. 'We zeggen het tegelijk' zei ik. 3..2..1. ik vind je leuk zijden we tegelijk. Koen bukte zich over mijn hoofd heen. een lange kus volgde........
bedankt voor het lezen mensen dit was het eerste deel van mijn eerste verhaal hopelijk vonden jullie het goed ik weet het ik ben niet zo goed in zinnen maken maar ik wou perse een verhaal maken er komt morgen een vervolg van 1 hoofdstuk of 2 dat zie ik dan nog wel het word nog veel spannender geloof mij maar
JE LEEST
buurtpolitie ontvoerd
FanfictionTineke en koen voelen duidelijk iets voor elkaar word dat een ware liefde maar op avond word hun romantisch leven onder brokken