koen
'wat je kind??' zei ik kwaad en geschrokken.' Emh ja' zei Tineke alle het kind van mij en Bart. Bart trok aan het haar van Tineke 'ik zei toch dat ik dat kind niet moet hebben' zei bart. 'hey doe rustig' zei ik. 'waarom betrek je Myrthe hier bij wat heeft zei hier mee te maken' zei Tineke. Tineke was druk in gesprek met Bart en terwel ze in gesprek was werd ze weer vast gemaakt zonder ze het wist. 'nouw' zei bart. hij pakte Myrthe op Tineke probeerde Myrthe vast te pakken maar toen pas merkte ze dat ze al weer vast gebonden zat Bart zette Myrthe ook op een stoel en bond Myrthe ook vast. 'nouw Koen ik kan wel begrijpen dat jij tineke als vrouw hebt genomen hoor' zei bart terwel ze met zijn hand door tineke haar haar ging. 'blijf van haar af' zei ik. 'zo een mooie vrouw en da gevoel als je door haar haar gaat zo zalig maar soms strbbelt ze zo tegen en daar moet ze voor boeten' zei bart. hij maakte tineke los tineke keek hem vragend aan. 'ga dan naar Myrthe' zei Bart. Tineke zetten zich recht en zette 2 stappen toen tekkelde Bart Tineke 'kruipend' vervolgde hij Tineke kroop langzaam naar Myrthe toe Tineke was 2 meter verwijdert van Myrthe toen Bart in haar maag trapte daardoor lag ze kreunend op de grond. 'dacht je nu echt dat je naar Myrthe mocht vergeet het' zei Bart. Tineke probeerde recht te kruipen waardoor ze nog wat schoppen in haar maag kreeg. 'Bind haar terug vast' zei Bart. De mannen van Bart sleepte Tineke terug naar de stoel en bonden haar opnieuw vast er kwam bloed uit Tineke haar mond ik wou zoo graag iets doen maar tot nu toe konden we nog niets doen Floor die naast mij stond liep huilend weg nadat ze bloed uit Tineke haar mond zag komen want Tineke was de beste vriendin van floor ze kende elkaar al van de kleuter school Floor ging troost zoeken bij Brigitte nu stond ik nog alleen te kijken. 'nu word het leuk' zei Bart. en hij pakte een mes uit zijn zak hij liep de richten van Myrthe op Tineke begon te huilen en probeerde los te komen door hevig heen en weer te schudden. 'blijf van haar af!!!!' riep Tineke. Bart legde het mes op de hals van Myrthe Myrthe en Tineke waren nu alle bij te huilen. 'smeek Tineke' zei Bart. 'alsjeblieft Bart laat haar met rust aub zei heeft jouw niets misdaan mij moet je hebben niet haar alsjeblieft Bart doe haar niets ze is nog maar een kind' zei Tineke huilend en smekend. 'goed genoeg' zei Bart ter wel hij naar Tineke liep. 'jouw beurt Koen' zei Bart. hij trok Tineke haar haar naar beneden en legde het mes op Tineke haar nek. 'nu jij smeken Koen of je ziet hoe ik de nek van je geliefde open snij langzaam en pijnlijk' zei Bart. 'Niet doen Koen' zei Tineke.' bek dicht' zei Bart. 'alsjeblieft Bart doe haar niets alsjeblieft' zei koen. 'oke het is goed dit was leuk' zei Bart. 'Maar wij gaan naar een andere lokatie want ja... 'zei Bart. hij pakt de tape en maakte Tineke haar handen los hij probeerde de handen van Tineke te pakken maar Tineke trok de hele tijd haar handen weg Bart sloeg in het gezicht van Tineke en pakte haar armen ze bond met tape de handen van Tineke aan elkaar 'kijk zoo doen we het dus elke keer opnieuw 'zei Bart hij bond een lang koord rond de polsen van Tineke en trok haar zo vooruit 'au auw mijn benen ik kan nie staan' stribelde Tineke tegen. 'Kan je wel' zei Bart. ik wist dat ze echt pijn had toch probeerde ze mee te lopen vaak zakte ze door haar benen van de pijn 'ik hoorde haar nog 'nee 'schreeuwen en de deuren van een auto dicht gaan.
de volgende morgen Koen
Ik werd wakker helemaal alleen ik ging eten gaf Bari eten en ging de brievenbus legen er zat een vreemd briefje in het zag er vreemd uit geen postzegel of niets ik ging naar binnen en opende de brief dit stond er in
dag koen ik ben 1 van de mannen die je dagelijks ziet ik ben namelijk 1 van de personen die Tineke jou geliefde vast houd ik stuur een brief omdat ik er genoeg van heb ik kan Tineke niet meer zien lijden Bart is veel met haar van plan over een maand heeft hij het plan om Tineke te verkopen aan een slaven bedrijf dat verdient Tineke niet ze heeft al zo veel geleden ik kan het niet meer aan we gingen vandaag eerst langs da bedrijf voor een rondleiding en dan naar onze volgende locatie zorg dat je met een groot team naar onze volgende locatie en haal Tineke daar uit de handen van Bart het adres is in de boerenlaan in de loods een verlaten loods daar zullen we zijn.....
zou dit echt zijn ik moest zo snel mogelijk naar bureau......
Tineke
me benen deden zo veel pijn ik denk dat er iets gekneusd is de auto stond stil en de koffer ging open ik werd uit de auto gehaald en we waren op zo een rare plek een soort fabriek in the middle of nowhere we gingen naar binnen er zat een grote ruimte vol vrouwen die dingen aan het maken waren en werden geslagen
10 min later
Tineke pff geluk weg uit dat vreselijke gebouw terug de koffer bak in even later kwamen we aan in weer een loods daar stonden opnieuw 2 stoelen en 1 bed opnieuw werden ik en Myrthe vast gebonden
Koen
iedereen was met spoed naar het kantoor gekomen en de chef begon de briefing 'oke mannekes we weten waar Tineke zit we gaan niet wachten met haar halen we gaan vandaag na deze briefing koen gaat met mij mee wij nemen als grootste zorg Tineke en wij gaan langs voor de loods in Eric en Brigitte jullie grootste zorg is Bart jullie moeten hem inrekenen jullie gaan ook langs voor als Eric en Brigitte Bart onder controle hebben komen ik en Koen Floor en Obi jullie gaan op de vrienden van Bart af Robin en Femke jullie zorgen dat Myrthe in veiligheid is met Patrik jij blijft hier en let op het kantoor gogogo' zei de chef. iedereen liep naar de auto's en we vertrokken ik reed als een gek op de baan 'woow rustig' zei de chef........
hier is het volgende deel een dag vroeger dan beloofd omdat het snel af was het volgende deel komt online 15/08 of voeger als het snel af is laat zeker weten wat je er van vond
JE LEEST
buurtpolitie ontvoerd
FanfictionTineke en koen voelen duidelijk iets voor elkaar word dat een ware liefde maar op avond word hun romantisch leven onder brokken