koen
we waren aangekomen bij de loods en gingen naar binnen 'wapen neer' hoorde ik Eric zeggen vervolgens hoorde ik een schot en nog 1 ik en de chef liepen naar binnen. 'Tineke' riep ik ik zag dat tineke in haar been was geschoten en Bert in zijn arm. 'Koen' zei tineke opgelugd en huilend van de pijn. Robin en Femke maakte Myrthe los en brachten haar naar hun auto en vertrokken naar kantoor. ik maakte Tineke los ik wou haar oppakken maar tineke zei 'ik kan wel lopen hoor' ze stond recht en zakte derect waar door haar benen ik schepte haar op en bracht haar naar de auto wachtent op de ambulance hoorde we Bart zeggen 'ik krijg jou nog wel hoofdinspecteurtje van me ik kom terug' tineke begon nog harder te huilen 'stt' zei ik gerucht stellend dan hoorde we de ambulance tineke werd in de wagen gelegt en we vertrokken naar het ziekenhuis
3 uur later
tineke
ik opende mij ogen 'eindelijk je bent wakker' hoorde ik koen zeggen 'auw mijn been' zei ik' ah ja ze hebben je net geopereert om de kogel er uit te halen' zei koen 'Myrthe' zei ik ongerust. 'rustig maar Floor zei toch dat ze van kinderen houd wel Myrthe is nu bij haar' zei Koen. de deur ging open de docter was er 'ah mevrouw is wakker nu ik kwam de ontslach papieren als brengen omdat u het zo goed vordert als we alles bij 1 pakken heben we een schotwonde in het linker onderbeen een gekeusde linker knie en een zwaar gekneusde rechter voed dus hier zijn de papieren u krijgt ook een rolstoel van ons mee om toch een beetje mobiel te zijn' zei de docter oke bedankt zeiden we Koen zette mij in de roelstoel en we rijden naar de auto Koen zette mij in de auto en we reden naar het huis van Floor 'Koen' zei ik 'ja' zei Koen 'kunnen we straks misschien met Myrthe naar de speelgoedwinkel want alle ze heeft niets snap je' zei ik vragend 'tuurlijk doen we dat voor onze meid en ze mag kiezen wat en hoeveel ze wilt' zei koen met een lach we stapte uit Koen zette me in de rolstoel en we gingen naar de deur we belde aan en Floor kwam de deur open doen 'Tineke' riep ze. Myrthe kwam aangelopen en gaf mij een knuffel. 'zeg Myrthe.. wat is jou favorite speelgoed winkel eigenlijk' zei ik. 'dreamland' zei ze entousiast. ' zeg Myrthe weet je waar we naar toe gaan' zei ik met een lach. 'naar de dreamland' zei ze blij. 'Ja' zeiden ik en Koen in koor. Myrthe gaf mij een knufel en deed het teken naar koen dat hij haar moest oppakken 'ehm' zei koen vragend 'je moet haar oppakken' zeiden ik en floor in koor. 'ahh' zei Koen. hij pakte Myrthe op 'blijven jullie nog even' zei floor. 'ik denk dat er iemand snel vandoor wilt naar de speelgoed winkel' zei ik. 'ah ja nog veel plezier he' zei Floor. 'ah ja kan je vragen op kantoor op welke datum iedereen kan want dan mogen jullie langs komen' zei ik. 'tuurlijk ik stuur je dan wel een berichte' zei floor. 'is goed tot dan' zei ik. 'ja daag' zei floor. 'baai' zei ik en ik hoorde de deur dicht gaan dan is het nu tijd om naar de speelgoed winkel te gaan terug de auto in. 20 min later kwamen we aan Myrthe wou derect naar binnen maar eerst moest Koen mij nog uit de auto halen. 'wachten he Myrthe' zei ik. 'jahh.. zei Myrthe. enmaal uit de auto gingen we naar binnen. koen pakte een kar en Myrthe liep als een gek de winkel rond. 'dit wil ik en deze en die...' zei Myrthe. 'Myrthe kijk je ook naar een leuke bedovertrek voor je kamer' zei ik. 'oke zei Myrthe. 'ohh ik wil da politie bureau van lego.. Koen wil jij dan helpen met da te maken... zei Myrthe. 'tuurlijk' zei Koen. Ik ben blij dat Koen en Myrthe een beetje overeen komen want ja het is wel haar nieuwe papa. 'Myrthe gaan we ook bij de rugzakjes kijken voor een rugzak voor school en een broodrammen doos en een drikbus' zei ik. 'ja' zei Myrthe. eindelijk waren we de winkel uit Myrthe had spullen voor haar kamer,knuffels,speelgoed en schoolspullen en ondertussen waren we 3 uur verder tijd om naar huis te gaan. als we thuis waren lade Koen en Myrthe de auto uit ze hadden best plezier denk ik want ze waren zo hard aan het lagen dat ik ze tot binnen hoorde. de auto was uitgeladen en het was tijd om Myrthe te vertellen over Bart en Koen... 'Ehm Myrthe' zei ik. 'Ja' zei Myrthe. 'we moeten even praten' zei ik. Myrthe zette zich in de zetel naast mij en Koen. 'Kijk Myrthe ik en Bart zijn niet echt verliefd op elkaar en Bart is ook heel boos op mama en doet mama pijn en Bart wil ehm ook jouw papa niet zijn maar mama heeft iemand gevonden waar ze echt van houd namelijk papa Koen...' zei ik. Myrthe keek een beetje verdrietig. 'hey alles komt goed he meid Bart hield niet van mama en jou maar Koen houd wel van mama en jou he' zei ik.' Houd Koen echt van ons' zei Myrthe . 'Ja tuurlijk' zei ik. Myrthe gaf tot mijn verbazing Koen een knuffel en zei 'dag papa Koen'. Ik heb koen nog nooit zo gelukkig gezien dit word echt het mooiste gezin ooit dat weet ik zeker 'blip' klonk er 'een berichte van floor' zei ik. 'dag Tineke ik heb op kantoor gevraagd wanneer iedereen kon en dit geloof je nooit de chef heeft iedereen een dag vrij gegeven zo dat we bij jou langs kunnen komen en da is deze woensdag gaat het dan voor jullie??' stond er. 'Ja tuurlijk tot dan he' schreef ik terug. 'Wat stond er vroeg Myrthe wel woensdag krijgen we bezoek van al onze collega's' zei ik.' Ook van Floor' vroeg Myrthe. 'jeej' zei Myrthe.....
hey iedereen ik weet het dit deel is heel vroeg online maar ik moest het gewoon uploaden dus ja nog een vraagje voor jullie hebben jullie nog een leuk idee wat er kan gebeuren laat het dan zeker achter en het volgende deel komt dan om 20/08 ik zal proberen om al jullie ideen er in te verwerken tot dan
JE LEEST
buurtpolitie ontvoerd
FanfictionTineke en koen voelen duidelijk iets voor elkaar word dat een ware liefde maar op avond word hun romantisch leven onder brokken