deel 8

112 1 4
                                    


die woensdag

Tineke

Het was woensdag vandaag kwamen alle collega's langs Myrthe verheugde zich er zo op net als ik en Koen het was wel spijtig dat ik nog steeds in die rolstoel zit maar ja. Ik en Koen hadden al van alles in de winkel gaan kopen voor vandaag toen Myrthe op school was. Myrthe kijk naar vandaag uit omdat Floor komt. Floor is de lieveling van Myrthe en omgekeerd. Ik ben blij dat Koen en Myrthe ook goed overeen komen Myrthe ziet Koen echt als haar papa gelukkig maar. Maar 1 ding weet ik zeker dat Floor en Myrthe heel moe gaan zijn vanavond. Het was al 8u ik en Koen gingen al het eten maken dat ik straks niet te veel heen en weer moet met die rolstoel. Het was ondertussen 5u en de deurbel ging dat moest Floor wel zijn want zij ging een uurtje vroeger komen en Myrthe wist da ook dus Myrthe haastte zich naar de deur. 'Floor' riep Myrthe blij. en ja hoor het was Floor. 'Dag Myrthe waar zijn mama en papa' hoorde ik Floor zeggen. 'In de keuken' riep ik. Floor kwam naar ons toe met vier ronde dozen vol snoep.'Wow' zei ik. 'Ja ik heb een cadeautje bij zoals je kunt zien' zij floor. 'Een doos voor Myrthe met haar lievelings snoepjes want Myrthe had vertelt wat haar lievelings snoepjes waren toen ze bij op bezoek was ehm een doos met de lievelings snoepjes van Tineke voor Tineke een doos met de lievelings snoepejes van Koen voor Koen en een doos met een mengeling van snoepjes voor iedereen' zei Floor toen ze de dozen gaf. 'En Koen niet de snoepjes van Tineke opeten he' zei Floor. 'nee nee' zei Koen met een lach. 'En nog iets gebeurt op kantoor' vroeg ik. 'Goh de normale dingen he niets speciaals dus' zei Floor. 'Oke' zei ik. Floor hielp ons eerst wat tot da Myrthe zei 'Floor... gaan me met mijn barbies spelen' Floor keek ons vragend aan 'ga maar' zei ik. 'Ik kom' zei floor. een half uurtje later waren ik en Koen klaar met het eten niet veel later ging de bel daar waren Brigitte en Eric koen ging de deur open doen en Brigitte en Eric liepen verder naar de woonkamer waar ik zat. 'hey hallo' zei ik. 'hey hoe gaat het' zeiden Eric en Brigitte in koor.' op zich wel goed maar ja veel last van mijn benen en ben ook nie supper mobiel dus ja maar voor de rest is het wel goed' zei ik. 'hier we hebben nog een bloemetje' zei Brigitte toe ze een bos met prachtige bloemen van achter haar rug. 'wow' zo mooi zeg ik blij. Koen nam de bloemen aan en zette ze in een vaas.Floor en Mythe kwamen ook naam beneden omdat ze de bel hadden gehoord. 'dag Eric en Brigitte' zei Floor. 'hey Floor' zeiden Eric en Brigitte in koor. dag Eric en Brigitte zei Myrthe Floor na. 'Ah jij moet Myrthe zijn' zei Brigitte. Dat klopt zei Myrthe verlegen. 'ah wat een grote meid al zeg' zei Brigitte. Myrthe ging op de schoot van Floor zitten en de bel ging opnieuw opnieuw stond Koen op om de deur open te doen daar waren Obi Femke Robin Patrik en de chef. 'hey Tineke zeiden ze allemaal in koor.

1 uur later

Tineke

iedereen zat gezellig aan tafel tot ik zei 'laten we karaoke doen' 'ja' zeiden Floor Femke en Bigitte. we deelde ons in in groepjes ik en Floor en Femke en Brigitte ik en floor begonnen met het liedje they don't know about us van one direction

People say we shouldn't be together

We're too young to know about forever

But I say they don't know what they talk talk talkin' about

Cause this love is only getting stronger

So I don't wanna wait any longer

I just wanna tell the world that you're mine girlll

Ohh

They don't know about the things we do

They don't know about the I love you's

But I bet you if they only knew

They will just be jealous of us

They don't know about the up all night's

buurtpolitie ontvoerdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu