Artık iş sevgiden çıkmıştı Lay senin için takıntı olmuştu resmen. Ne yiyp içtiğini ne giyinmeyi sevdiğini be tür müzikleri dinlediğini öğrenmek istiyordun.
Yine sıradan bir tenefüste koridorda dolanırken Layi gördün ve bir duvarın arkasına saklandın o arkasını dönüp gittiğinde de onu takip etmeye başladın kütüphaneye doğru gidiyordu aranızda çok mesafe kalmamıştı takip ettiğini anlamasından korkuyordun. Lay bir süre sonra başka bir yere doğru yürüdü gittiği yeri daha önce görmemiştin ama yinede gidiyordun karanlık bir odaydı. Etrafta garip garip kostümler vardı kostüm odası olmalıydı burası kesinlikle. Etrafı aydınlatacak bişey ararken Lay bir anda kolunu tuttu ve kendine çevirdi.
"Ne o şimdide sapıklığamı başladın? "
Lay sana git gide yaklaşıyordu
"Ha-hayır. B-ben şey kostüm odasını temizlemekle görevlendirildim. "
"Öylemi? Ama burası gayet temiz görünüyor. "
"A şey ben temizlik mi dedim. Hahah hay aksi Bay Sehun kül Kedisi masalındaki elbiseyi istedi. "
"Elbiseyi mi? Ne yapacak onu? "
"Giyecek tabi ne yapacak başka"
"Bay Sehun? Kimyacı? Külkedisi elbisesi mi giyecek? "
"E-evet oyalama benide biran önce götüreyim. "
Arkana bile bakmadan koşarak ordan ayrıldın gerçekten çok salak birisiyim diye geçirdin içinden bari kadın hocalardan birini söyleseydin neden Bay Sehun okulun en sinirli hocası. Peki şimdi ne yapacaktın herşey zorlaşmıştı senin için alay konusu olmuştun resmen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN BENİMSİN///LAY//
FanfictionBu hikayede ana karakter sizsiniz.. Ve tabiki katı kalpli Lay...