9

296 20 0
                                    

Xiumin eşyalarını alıp odana geliyordu, kapıya geldiğinde bir çok kez kapıyı çaldı ve seni aradı ama sen uyuya kalmıştın neyse ki kapı şifre ya da kart la açılıyordu ve sen aşırı unutkan olduğun için ona şifreyi söylemişti, xiu şifreyi girip kapıyı açtı, içeri girdi seni yatakta uyur halde görünce bir süre seni izledi, kıyafetlerini yatağın bir köşesine bırakıp yatağına oturdu, yüzüne yavaşça eğilip yanağından öptü(hayDAAAAAA XİU BEY) uyanırsın diye çok yavaş öpmüştü ve utancından odadan hızlıca çıktı..

bir kaç saat sonra uyanmıştın, yatağındaki kıyafetleri görünce xiu'nun geldiğini anladın ve hemen onu aradın

Y/N: neden beni uyandırmadan gittin?

xiu: çok derin uyuyodun uyandırmak istemedim ne oldu ki?

Y/N: hiçbir şey sadece sormak istedim, ne yapıyorsun?

xiu: bir kaç atıştırmalık sipariş etmiştim resepsiyondan onu bekliyorum, sen?

Y/N:sıkıldım bende yanına geleyim mi? yani eğer müsaitsen

xiu:T-tabi... gelebilirsin müsaitim

Y/N: tamam o zaman hazırlanıp geliyorum

yataktan kalkıp dolaba yöneldin, çok abartmadan sıradan şeyler giyinip odadan çıktın, asansörün yolunu tuttun. asansörün kapısı bir anda açıldı ve içerideki kişi Lay'di kulağında kulaklık vardı ve telefonuyla ilgileniyordu kafasını kaldırıp sana baktığında utanıp arkanı döndün, merdivenlere yönelecekken sana seslendi "hey! binmeyecek misin?" hızlı adımlarla yürürken bir yandan da cevap veriyordun "h-hayır merdivenleri tercih edeceğim" arkana bakmadan merdivenleri tek tek tırmanmaya başladın, nihayet odaya gelmiştin...

Xiu kapıyı açtı ve sana sevimli bir gülümsemeyle hoşgeldin selamlaması( bu da ne mk) yaptı

Y/N: neden hâla gülüyorsun?çoktan içeri girdim

xiu: a doğru pardon unutmuşum, içeri geçsene

eliyle salonu işaret etti sende oraya doğru adımlar attın, içerisi gerçekten berbattı her yer cips paketi olmuştu

y/n: sipariş ettiğin atıştırmalıklar gelmiş sanırım?

xiu: ha yok gelmedi bunlar sabah yediklerin

y/n: neden hâla burdalar?

xiu: odamı teftişe mi geldin? rahatına baksana

y/n: iyi ya tamam karışmıyorum

koltuğun temiz görünen kısmına oturdun, o sırada xiu film arıyordu

xiu: uyumsuz var izler misin?

y/n: daha önce izlemiştim ama tekrar izleye bilirim, seviyorum.

xiu: pekala o zaman...

filmi başlattı ve koltuğun öbür ucuna oturdu...

atıştırmalıklar gelmişti filmi de neredeyse yarılamıştınız. sen pür dikkat filmi izlerken bir an cips almak için kafanı çevirdin ve xiu nin seni izlediğini hatta izlerken daldığını fark ettin garip gelmeşti o bu tür filmlere bayılırdı aslında aldırış etmeden filmi izlemeye devam ettin onun da kafasını filme çevirdiğini fark edince rahatlamıştın..

film bitmişti ve sen ortalığı toplamak için ayağa kalkmıştın tam eğildiğin sırada xiu kolundan tutup kendisinin toplayacağını söyledi sen de bırakıp yerine tekrar oturdun. bugün onda garipkikler olduğunun farkındaydın çünkü normalde bütün odayı sana toplatırdı hatta annesi olmadığında çamaşırlarını yıkamakmiçin bile seni çağırırdı ama şimdi nedense çok kibar davranıyordu...

Xiu: geldiğin için teşekkürler Y/N

Y/N: sana ne oldu böyle? yoksa ölümcül bir hastalığa mı yakalandım? bir kaç gün sonra ölecek miyim neden bana iyi davranıyorsun?

xiu: Y/N abartma sadece masayı toplamana izin vermedim, odaya girdiğinde ki tepkinden sonra kendi başıma yapabileceğimi göstermek istedim

Y/N: anladım, her neyse iyi geceler xiu

xiu: iyi geceler Y/N.

saat çok geç olmuştu ancak odana gitmek istemiyordun onun yerine denizi izlemek için sahile inmiştin. sahilin ordaki küçük bar tarzı yerde birinin şarkı söylediğini duydun, dinlemek için gittiğinde söyleyen kişinin Lay olduğunu gördün. sesi o kadar büyüleyiciydi ki.. en öne geçip dinlemeye başladın senin geldiğini görmüştü bir kaç saniye göz göze gelmişsiniz. söylediği şarkı bittiğinde elindeki gitarı bırakıp gelen herkese teşekkür edip ordan ayrılmıştı.

sen de tebrik etmek için peşinden gitmiştin. banklardan birinde oturuyordu yanına gidip gitmemekte kararsız kalsan da artık seni farkettiği için gitmek zorunda kalmıştın.

Y/N: sesin gerçekten çok güzelmiş, tebrik ederim.

Lay: teşekkür ederim, az çok söyleye biliyorum işte (kıkırdar)

Y/N: öyle söyleme bence gayet başarılısın şarkıcı olmalısın kesinlikle.

Lay: olmak istediğimi sanmıyorum.. her neyse sen nasıl oldun?

bu soru karşında çok utanmıştın.

Y/N: hatırlatmasan iyi olurdu ama iyiyim teşekkür ederim.

Lay: yüzme bilmiyorsan ne diye o şekilde atlıyorsun? endişelendim.

endişelendiğini duyduğunda hafif sırıtmıştın

Y/N: özür dilerim. ben sadece... sadece denemek istedim.

Lay: orada kimse olmasaydı sana ne olurdu hiç düşündün mü?

Y/N: gerçekten özür dilerim ama neden bu kadar kızdığına anlam veremedim.. beni önemsiyor musun?

(cevap vermez)

pekala.. sormayacağım.. sanırım gitmeliyim iyi geceler.

tam kalkarken kolundan tutar, seni kendine çeker ve dudaklarına yapışır ne olduğunu anlayamazsın donup kalmışsındır. dudağına çok yakın bir mesafeden fısıldayarak
" seni sevdiğim söylenemez ama böyle davranmaya devam edersen kendime hakim olamam." "a-anlamadım.. nasıl davranırsam?"
kolunu bırakır, geri çekilirken dudağının tek tarafından gülümser "gerçekten saf mısın?"
" saf dediğin kızı az önce öptüğünün farkında mısın? " tekrar dudağına yakınlaşır " bir kez daha öpmemi ister misin?" "h-hayır bırak gitmem gerek.. hoşçakal" elini çekip hızla arakanı dönüp kaçarsın odana geldiğinde deli gibi çığlık atıp kendini yatağa fırlatırsın bir süre yatağın üstünde debelendikten sonra kalkıp üstünü giyer ve uyursun...







~ yazdığım en uzun bölüm buydu sanırım.. iyi okumalar☆

yeni başladığım bir diğer Hikayem "EXO & WP" ye de göz atarsanıx sevinirim♡♡

SEN BENİMSİN///LAY//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin