Bölüm 1: Klişe Liseli Fic Başlangıcı

67 8 32
                                    

UYARI: KİTAP WATTPAD'DEN TANIDIKLARIMI İÇERİYOR. NEDEN? ÇÜNKÜ KARAKTER YARATMAYA ÜŞENDİM. BOŞLUK'UN MÜKEMMELLİĞİ SİZİ KUTSASIN.
-----
Sr, yüzüne vuran Güneş ışınları yüzünden kalkıp asker selamına geçtikten sonra uyandı. O uyandıktan hemen sonra alarmı çalmaya başladı. Alarm şarkısı "HEYEAYEAYEA!" idi. (Bilmeyenler için aşağıdaki şey.)

Alarmı çöpe atıp banyoya girdi. Ellerini ıslatıp yüzüne sürdükten sonra -duş almaya üşenmişti- aşağı indi. Ev arkadaşı ve kanunlarla birlikte babası olan Mavis'e el hareketi çektikten sonra dolaptan dünden kalan sarmayı aldı ve tencereyle birlikte dışarı çıktı.

Nasıl olsa hava 40° kesin pişer, diye düşünüyordu.

Okula gelene kadar sarmayı yedikten sonra tencereyi geri dönüşüm kutusuna atıp okul binasına girdi.

Okulun ilk günüydü. Neden? Çünkü kitap parodi olduğu için iyice klişe olsun istiyorum.

Okul binası yine aynıydı. Gözüne ilk çarpan o kadar "Ben eşcinsel değilim amk çocuğu." demesine rağmen panseksüel olan 303'nin ("Three O' Three" veya "Three Zero Three" diye okunuyor.) giydiği üzerinde "I'm So Gay I Can't Even Think ̶S̶̶t̶̶r̶̶a̶̶i̶̶g̶̶h̶̶t̶" yazan tişört oldu.

Lisenin kendine özel bir forması vardı ama o kadar b*ktandı ki kimse giymiyordu. Bu yüzden artık öğretmenler bile okula serbest gelmenin forma olduğunu sanıyordu.

Gidip kendi arkadaş grubunu bulup onlarla konuşa konuşa sınıfa çıktı. Ders başladı. Mr. Douchey Doucheface ders anlatırken birden "Ha şimdi aklıma geldi. Ahırımıza yeni bir domuz- pardon yani sınıfımıza yeni bir öğrenci geldi. Alkışlarla o geliyor!"

Kapı açıldı ama içeri kimse girmedi.

"Oha görünmez öğrenci!" diye bağırdı arkadan biri. Bağıran okul palyaçosu Bashico'dan başkası değildi tabii.

Öğle oldu. Sr dışarı çıktı. İddiaya girdi. İddiayı kaybetti. Sinirlendi.

Sr sinirle "Burayı terk ediyorum." dedi.

Arkadan yaklaşan bir beden "Beni terk etti. Çıkıyor muyduk?" dediğinde Sr arkasını döndü. Dönmez olaydı.

Elinde Çokoprens olan gökkuşağı siyahı saçlara ve fıstık mavisi gözlere sahip bir çocuk ona elini uzattı.

"Ben Terketmez. Buray Terketmez."

Sr, onun normal olmadığını gördüğü gibi anlamıştı.

"..." Sr anlık şokla hiçbir şey demedi.

Buray yaklaştı. "Madem beni terk ettin, bu ben bilmesem de önceden çıkıyorduk demek. Bu da sen benim helalimsin demek. Seni seviyorum."

"Lan oğlum siktir git!"

Buray, "Tmm."

Sr, "Tşk."

Mavis, "Öde" dedi ve para beklemeye başladı.

"Baba, benden küçüksün biraz saygın olsun."

Buray'ın gözleri animelerdeki şok -bim- olan karakterler gibi beyaza döndü ve "O nasıl oluyor aq?" dedi.

Sr iç çekti. "Uzun hikâye."

En sonunda 50 kuruşunu alan Mavis bununla cips aldı.

Dersler falan işlendi ve Sr eve gitti.

-Bölüm Sonu-

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 02, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mystery (Buray x Sr)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin