- II -

52 6 0
                                    

Mă trezesc pe o plajă, cu o ușoară durere de cap.
-Uhm...unde sunt?
Îmi pun mâna pe frunte și privesc spre orizont.
'Pare a fi o mare, cred...sau poate un ocean. Sau un lac mai mare. Oare am murit?'
Îmi dau o palmă ca sa testez.
'Auch! Asta a durut! Dacă eram mort nu mai simțeam durerea...cred.'
Simt o arsură la încheietura mâinii stângi, cel mai probabil de la soare. Mă ridic și mă scutur de nisip. Mă întorc și...vegetație. Copaci, tufe și ierburi peste tot. Pare imposibil de pătruns.
'Stai, cred ca văd ceva. Aia e o poteca?'
Alerg fericit spre ea și intru în pădure. Nu pare a fi cea mai norocoasa zi a mea. Cărarea nu duce nicăieri, e un drum înfundat, iar la capătul lui se află ceva boltă de piatră. Mă îndrept spre ea în speranța de a găsi ceva, când aud o voce subțire.
-Stai!
Mă uit împrejur. Nu era nimeni.
'Cred ca o iau razna.'
Vreau sa mai fac un pas, dar simt o lovitură în gleznă și aud aceeași voce, de data asta țipând.
-Aici, jos!
Mă uit în jos și văd o mică fată, cu părul blond, prins într-o coadă nearanjată. Poartă o pelerină verde închis și pare sa aibă o teaca la brâu, cu o sabie în interior. Sau poate o scobitoare. Mă șterg la ochi, crezând ca am halucinații, moment în care mai primesc o lovitură în gleznă și o mustrare pe un ton răstit.
-Ce te holbezi așa?
-Nu mă holbez. Dar ești așa...mică. Ești cumva o zână? Unde sunt?
-Da, sunt o zână, nu e evident? Cum adică unde ești?
-Păi, știu ca mă adăposteam cu Ema de ploaie, iar apoi...m-am trezit aici, pe plajă.
-Mai e cineva cu tine?
-Nu cred. Ar fi fost prin preajmă.
Vizibil derutată, micuța creatură își scoate sabia din teacă și o șterge cu o cârpă.
-Suntem...
Privirea îi tresară asupra mâinii mele stângi.
-Ce-ai la încheietură?
-Asta? Cred că m-a ars soarele cât am stat pe plajă.
-Dă-mi sa văd.
Îndind mâna către ea, moment în care realizez că arsura mea are o formă ciudată. Seamănă cu un simbol. Micuța mă privește uimită și merge spre o cărare îngustă.
-Vino!
-Dar nu mi-ai spus unde suntem.
-Vei afla.

O urmez, bucurându-mă de crenguțele care îmi intră în față. Vegetația este atât de densă încât nu pot vedea ce se află în interiorul pădurii. Ajungem la capătul drumului, unde se află o cabană acoperită de spini. Pare a fi neatinsă de câteva secole, dar o văd pe micuță cum sare pe o masă pusă strategic lângă broasca ușii și scoate o cheie dintr-o ulcică așezată pe ea. Înfige cheia în încuietoare, iar cu o mică acrobație o învârte și deschide ușa, sărind apoi jos.
-Frumoasa mișcare...
Mă opresc câteva secunde realizând ca nu știu cum se numește, dar ea mi-o ia înainte.
-Lilly. Al tău care e?
-Allan, încântat.
Mă privește serios, deschizând ușa larg, aceasta scoțând un scârțâit aproape înfricoșător.
-De asemenea. Intră!
-Ești sigură?
-Absolut.
Puțin speriat, trec pragul ușii, uitându-mă în stânga și în dreapta. Înăuntru se află un pat, o oglindă, o măsuță destul de mică, cu un scaun fără spătar lângă și o cutie de lemn, toate prăfuite.
-Sper ca nu sunt păianjeni pe aici.
Aud un râs scurt, urmat de o privire pătrunzătoare.
-O să am mult de muncă cu tine. Vino să deschizi cutia asta.
-Stai să o şterg puțin.
Mă uit după o cârpă și văd una căzută lângă masă. Este foarte curată, fără urmă de praf, lucru anormal în acea încăpere. Șterg cutia și o deschid, zărind în interior niște haine vechi, dar nefolosite.
-Îmbraca-te cu astea și vino lângă columna de piatră.
-Dar hainele mele ce au?
-Doar fă ce ți-am zis.
Mă schimb și mă uit în oglindă, fiind impresionat de ceea ce văd. Mă prinde foarte bine verdele, iar gluga asta e perfectă.

Ajung la columnă, unde Lilly stă pe o piatră și își lustruiește sabia.
-Sunt gata.
-Ce rapid. Mă gândeam ca o să mai stai sa te lupți cu păianjenii.
-Haha.
-Hai, intră!
-Unde să intru?
Se ridică de pe piatră, mergând în fața boltei.
-Aici.
Face un pas și dispare.
-Lilly?
Mă uit în jur, crezând că e vreun număr de magie și că va apărea de undeva.
'Deci e un portal. Acum înțeleg de ce e așezat aici. Bun, pot sa o fac. Dar cum? Merg prin el și gata? Nu mă mai gândesc, o fac direct.'
Fac un pas în față și...

Keep The Kingdom's Fire BurningUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum