Иииии... Ами имам много важно въпросче за вас. Та. Въпросът ми е.
В интернет намерих интересна (поне за мен) история с Джъстин и мисля да я кача тук. Главите варират между 2100-4000 думи. Смятам че историята не е лоша, но свършва до никъде. Има край, но изглежда така все едно ще има продължение а всъщност няма. Много се надявам да споделите мнението си дали искате да кача историята и дали ще ви е интересно да четете глави които лично според мен нямаха край. Историята съдържа 59 глави + Резюме като последната 59 глава е разделена на три части. Ако все пак с историята стане нещо и реша да я кача първата глава в която те правеха "любов" (правя го в кавички защото на момичето му беше за първи път а сцената по скоро наподобяваше изнасилване) я редактирах малко защото начина по който беше написана беше доста неприятен. Пак казвам искам вашено мнение за това дали да я кача. Ако я кача и някой започне да я чете и се окаже че не ви се харесва книгата ще я изтрия (оле оле тва ако още го четете шапка ви свалям! Просто мнението ви ми е важно).
Може да гласувате за тази глава въпреки че мемето е доста глупаво и отново ви моля да коментирате долу дали искате да пусна книгата с Джъстин Бийбър.Много се радвам че все пак някой чете тази книга. Отново съжалявам за многото текст по-горе. Честно исках да напиша всичко това в Авторска бележка, но трябваше да кача и меме и понеже от личен опит знам колко е гадно да качат нова глава на книга и тя се окаже авторска бележка (боже Викториьо как те търпи мъжът ти (Джонсън) просто незнам.
Пак много съжалявам за дългите глупости дето писах. Просто искам мнение и от вас.
Много целувки и прегръдки. Обичам ви ❤.
YOU ARE READING
Мемета
HumorХей, тук ще качвам различни мемета които аз правя. Дано ви харесват.🙊🙉🙈