Ок. Това не е нова глава, но OMG! Aз не знам какво трябва да мислят феновете на Джак и Джак главно на Гилински. Не съм сигурна какво точно се случва вече. Цялата драма че са скъсали май идва в повече. Може би Гилински наистина и е изневерил. Незнам как може да се докаже. Аз не мога да го мразя просто, защото го обичам. Не съм сигурна какво чувства Мадисън заради фактът че я е нарекъл "кучка" и че и у казал че не я обича. Но хората си омръзват нали така. Това е толкова странно. Точно преди близо 4-5 дни говорех с най- добрата си приятелка която много го харесва. И тя ми каза
-Представяш ли си Гиливски да изневери на Мадисън?
Ами аз незнам дали всичко това е толкова УЖАСНО че много от фен страниците на Гилински и на Джак и Джак че дори и фенове на Джонсън които не се интересуват от Гилински и Мадисън закриват профилите си в инстаграм, казват, че са много обидени и че го мразят. Тези две момчета порастват и имат нужда от момичета на тяхната възраст а не дечковци като Мадисън. Последните няколко месеца те едва смогваха да се виждат веднъж месечно. Въпреки че момичето с което Гилински и е изневерил е дори по малко от самата Мадисън (Натали Париш на 16) аз не разбирам. Те са големи момчета това вече се е случило. Дори незнам защо го пиша това. Просто се издразних от факта че за помалко от час повече от сто фена на Джак и Джак които аз следвам в инстаграм обявиха че ще си спрат профилите защото Гилински е изневерил (вероятно се е напил и се е натискал с Натали) на Мадисън която последните месеци стана по-голяма кучка и от Клауди (сори за феновете и на двете че така говоря). Но това което прави тя в момента е да се опита да настрои половината свят срещу Джак като се прави на итересна пуска в сторито си за половин час разговор в който Джак я нарича тъпа кучка и че през последните 6 месеца тя се държи гадно след това го изтрива от сторито си и решава да отговори на всеки фен който и е писал на лично съобщение. Пак казвам незнам защо пиша това тук, но незнам какво кара всички да стават толкова агресивни към Джак и да заемат страната на Мадисън.
ВВсе тая ми е как я обижда. Честно. Ако си истински фен на Джак и Джак твърдо ще застанеш на страната на Гилински защото и той има право за някои неща.
Съжалявам ако съм засегнала някой с това. Просто не мисря че това е нещо огромно. По малко шум се вдигаше когато Донълд Тръмп стана презитент. Ако някой знае още нещо по случая може да ми нахише в коментарите или да изрази своето мнение за това как е постъпъл Джак. Надявам се да не се хейтим защото както с казах всики има право на глас и свое мнение по въпроса. Ако четете това въобще де надявам да споделите вашето мнение. Всеки мисли различно но както Гилнски направи грешка така и Мадисън.
YOU ARE READING
Мемета
HumorХей, тук ще качвам различни мемета които аз правя. Дано ви харесват.🙊🙉🙈