Предполагам не ме разбрахте какво имам впредвид но...
Отидохме на едномесечна почивка (абе родителите ми бяха по работа ама Вики си почиваше) и във Варна имаше контрабанда и ню йоркър (ако не знаете какво е контрабанда на кратко: магазин за скейтъри в който продават обувки на vans) и и в двата магазина имаше супер намаления, и моя милост реши да се възползва като си взе още два чифта вансове и разни блузки и потничета и суичъри и така нататък...
И бажажа ми се удвои. Но пък ако има някой читател от Варна бързо да идва са ми помага да си натикам някак дрехите в куфара за да си се прибера най-накрая в София.
Съжалявам ако някой от Варна се почувства убиден не съм целяла това, но като цяло от варна останах само с едно хубаво впечатление и то е че има изключително яки момчета. И разбира се останах и с лошото впечатрение че всички тези яки момчета си имат гаджета... и те приличат на курви... като Клаудия
Ку-
Ку-
Ку-
Ку-
Курви като КлаудияТака, че ако сте от Варна или ще се местите във Варна може да си намерите яко момче, но преди да го забиете ще трябва да пребиете надутото му гадже! (С тия рими дето мисля ще стана поетеса)
И такааа! Пак скучна глава! Пак ненужни приказки! Просто нямама идеи. Моля ви кажете ми някой човек с които да направя меме! Моля ви се!
Моляяяя! Ако ми предложите човек ще направя с вас това ⬇
Днес няма да ви сложа маймунки които се гушкат. Но ще ви сложа щастливо семейство което се гушка! Защото ние сме семейство! Леле колко лигава стана тая глава давайте да приключваме...
Незнам кога пак ще кача глава. Може би няма да мога утре понеже ще пътувам но днес или други ден! Не днес не, че няма с кво повече да ви надувам главата!ЧаЛ! Обичам ви ❤!
YOU ARE READING
Мемета
HumorХей, тук ще качвам различни мемета които аз правя. Дано ви харесват.🙊🙉🙈