Turen til island 😂🇮🇸🤣🏊🏻

60 3 9
                                    

Hej jeg hedder Nanna. Sommerferien er lige begyndt, jeg glæder mig helt vildt til noget jeg vil fortælle om senere.
Nu vil jeg fortælle hvad der skal ske de næste syv uger. De to første uger skal jeg til Island. Der skal vi bade og gå op af en vulkan, jeg glæder mig helt vildt. I morgen skal vi flyve.
                                                                                         NÆSTE DAG.
Jeg er lige stået op ( kl 5:00 ) da flyet kom var kl 8:30. Det tager ca 3-4 timer at flyve der over. Så da vi kom Frem var klokken ca 10:45. Da vi fandt vores ting, vores hotel og vores værelse var klokken blevet ca 13:00. Det var tid til at spise frokost. Efter frokost gik jeg lidt rundt på hotellet få at se det, vi skal jo være her i 2 uger så det er meget fedt at kende det. Da jeg havde kigget lidt, så jeg en pige. Jeg spurgte om hun var dansk, hun sagde ja. Hun spurgte om jeg vil lege, jeg sagde at det vil gerne. Da vi gik ned af gangen så vi en mand, der var i gang med at bryde ind i et værelse. Vi stoppede og kiggede da han så os begyndte vi at løbe tilbage. Da vi kiggede tilbage var han løbet efter os! Vi gik totalt i panik, og begyndte at skrige og løbe endnu hurtigere. Da vi kom løbene og skrigen ned i receptionen, var der ikke nogen. Vi løb hen til en dør, men den var låst. Vi skynde at gemme os bag en stol. Han gik lige forbi os, men så kom jeg til at nyse. Så vente han sig om og så os, vi skynde at løbe, men dørene var stadig låst. Pludselig kom der en mand ind, han skynde sig at ringe til politiet. Han prøvedeogså at fange manden. Men så kom politiet og fangede ham og han kom i fængsel.
Vores forældre vat kommet ned de var meget bekymret. Manden der arbejder sagde at vi fik gratis morgenmad, frokost og aftensmad i en uge. Så gik vi op til vores værelser, min mor og far spurgte om alt muligt, men jeg var så træt at jeg ikke kunne svare på halvdel af spørgsmålene. Da vi kom op så gik jeg i seng med det samme.

Til dem der har læst dette kapitel vil jeg håber at i kan lide den. I må undskylde hvis der har været nogle stavefejl. TAK FORDI I LÆSTE DEN. 😂😊👍👏

Kærlig hilsen Mayse0611. 😉😂😊

En Hyggelig og uhyggelige sommerferie Where stories live. Discover now