Hej i dag har jeg været på Island i en uge. I dag skal jeg ud og bade i meget varm kilder. Den er varm fordi at der ligger en vulkan under den. Nå men lad os komme der over vi skal køre i bil i 5 minutter, så er vi der, så der er ikke så langt. Jeg sidder i bilen nu. Der er virkelig flot, der er røde, lilla, lyserøde, blå, grønne, gule og hvide blomster over det hele. Nu er der. Jeg er klar til at hobbe i. Nu må jeg hobbe i. 1 2 3 NU!!! Det er så dejligt varmt. Hvorfor går alle op nu det er kun mig der er der nede nu, alle råber et eller andet til mig men jeg kan ikke forstå islandsk, jeg syndes det er dejligt at være her nede. Men pludselig begynder det at sige en lyd og alle løber væk, jeg prøver at svømme væk så hurtigt som muligt. Pludselig går vulkanen i udbrud og jeg rygere op i luften. Jeg tror jeg var ca 1 km oppe i luften, før jeg landet på en trampolin som der var nogle der var kommet med, få at jeg ikke skulle lande på jorden. Da jeg vågnede lå jeg på hospitalet. Jeg var træt og helt rundt på gulvet, jeg prøvede sove videre, men pludselig kom der en sygeplejerske og mine forældre ind og sagde at jeg var kommet slemt til skade, jeg spurgte hvad jeg var kommet til skade med. De sagde at der ikke var skat noget og det bare var for sjov. I starten troede jeg ikke på det, men så så jeg på en skærm at der ikke var noget. Jeg begyndt at grine rigtigt rigtigt meget, og så begyndte alle at grine. Jeg tror vi grinet i ca 7 min. Da vi var færdige med at grine så tog vi hjem på hotellet og hygget resten af aftenen. Nu er jeg blevet meget træt, jeg tror jeg går i seng nu.
GODNAT OG SOV GODT.Til alle dem der har læst det har kapitel. Jeg håber i kan lide kapitel for der kommer jo nogle flere. Hvis der er nogle stavefejl så håber jeg at I kan bære over med det. Jeg ved godt at det er ret urealistisk. ❤😂😊👌👍😙😘😉
Kærlig hilsen Maya0611. ❤ 👍 😊 🌞 😂 👏 💟 😘😘 ❤ 😘 😜 😀 😙
YOU ARE READING
En Hyggelig og uhyggelige sommerferie
FantasyHistorie handler om en pige der har fået sommerferie. Hun skal til Island og til EM i dans. Nu vil jeg ikke fortælle mere. Håber i kan lide bogen!