Hej jeg sidder i bilen på vej mod en vulkan. Vi skal gå op af den. Jeg tror den er ca 3 km høj. Nu er vi ved vulkanen, jeg er meget navøs og spændt. Vi går op nu det er meget spændende, vi har aftalt at spise frokost på midten. Vi er næsten på midten. Det er godt jeg er meget sulten, nu er vi der. Spis spis spis, det smager godt. Vi er næsten oppe på toppen. Jeg håber jeg kan få nogle lavasten med hjem. Så er vi kommet der op. Jeg syndes der er rigtig flot og spændende. Mig og min mor gå helt ud til kanten, men pludselig glider vi og falder ned i vulkanen, vi skriger helt vildt og alle kommer hen og kigger. Jeg lander heldigvis på en sten, jeg skynder mig at gribe fat i min mor, det var svært at holde fat, fordi der er så varmt, det følges som om hun falder. Men det gør hun ikke En mand har skynd sig at ring efter hjælp. Efter 10 min kommer der hjælp. Da vi så endelig kommer op af vulkanen var vi vildt bang. Jeg holdte så godt fast på henne hun ikke faldet igen. Klokken er blevet 15:15 så det var på tide at komme hjem. Vi gik ned af den lange vulkan. Da vi var kommet hjem var klokken ved at være 16:30. Da jeg kom ind på værelse smide jeg mig i min seng, og 1 min efter faldt jeg i søvn og vågnet første da vi skulle spise. Da vi kom ned få at spise vores mad, efter det der skete for nogle dage siden. Da vi spiste sad jeg og tænkte på hvad der er sket I løbet af dag og at jeg faktisk har været en helt for min mor. Jeg tror jeg faldt i søvn da vi spiste for jeg vågnet i min seng næste dag.
Kære dem der har læst dette kapitel jeg håber i kan lide kapitel. Hvis der er nogle stavefejl så håber jeg at det stadig er et godt kapitel. Jeg ved godt det er ret urealistisk. ❤🌞😂👏
God sommerferie til alle.❤🌞❤🌞
Kærlig hilsen mayse0611 👍😂🌞❤❤👏
YOU ARE READING
En Hyggelig og uhyggelige sommerferie
FantasyHistorie handler om en pige der har fået sommerferie. Hun skal til Island og til EM i dans. Nu vil jeg ikke fortælle mere. Håber i kan lide bogen!