Otravní zákazníci #1

40 1 0
                                    

Jak pracuju v samoobsluze, tak se prostě někdy stane, že nějaký zboží chybí. Den nebo dva. I víc. Já vím, je to neuvěřitelné, že když je prostě nějaká píčovina v akci, tak to lidi berou po kilech. 

Tak si chilluju u zboží, dělám svoje píčoviny se sluchátkama a přijde babka: "Dobrý den, prosím vás, to pivo za těch 7,90 už nemáte?"

"Který myslíte?"

"No to za těch 7,90!"

Kundo, jak mám asi takhle random z hlavy vědět, který debilní pivo je za 7,90.

"Ajoo, ten Budvar, no ten nemáme teďka, je to ale asi objednaný." 

"No, tak to si sundejte, že je to v akci. Jinak vás s tím lidi budou pořád otravovat."

Takže zaprvé... mně je úplně jasný, že sis to pivo vůbec nechtěla koupit, jen jsi chtěla prudit. 

Zadruhé, ty nemáš žádný právo mi říkat, co mám dělat. 

Zatřetí, to ti na tom tak záleželo, že jsi fakt u mě musela stát dokud jsem fakt nevstala a nešla tu nálepku sundat... A ještě jsi u mě stála při tom sundávání. 

A konečně začtvrté... vole, to pivo je v akci už týden, první den to vybrakovali a od té doby to pivo prostě není... a ty jsi první, kdo za mnou s tím přišel, takže jedinej, kdo mě otravuje, jsi kurva ty! 

Když odešla, tak jsem to tam vrátila. Thug life. 


MomentyKde žijí příběhy. Začni objevovat