Today=3/7

931 31 0
                                    

Author jalan dekat dengan kawan author,author tersengih.Dia pun senyum je. Sekali..

'Alamak homework aku tak siap lagi'

Dia gelak je tapi dia pun tak siap lagi.Ahhahahh

Pastu ada perhimpunan...siap boleh tukar kaki la sebab leguh.Pengetua membebel pasal disiplin la..sampai dengan pengawas dengan cikgu disiplin pun kena tempias apatah lagi pelajar-pelajar ni...

Masuk je kelas waktu sejarah.Aduhai..nasib baik cikgu tak check buku kalau huh...habis..

Tengah dengar pembetangan pasal 6.5 (apatah tajuk dia) sekali author kena soal..aduii.

'Getah perca diperoleh daripada mana?...Wana'

Author bangun pastu author selak buku.Author tertinggal perkataan getah pula..Jawapan yang author bagi:

'Getah perca diperoleh daripada pelbagai jenis pokok'dengan yakinnya(la sangat)sekali salah..dah la author orang last yang berdiri.

Patutnya sebelum pelbagai tu ada perkataan getah.....

Habis waktu sj waktu mm...

Author ni jenis yang lambat pickup sesuatu pelajaran.Contoh macam kalau dah belajar bab 3 baru author faham bab 1.

Nak jawab pun macam teragak-agak tau..nasib baik dapat jawab..

Waktu pj buat SEGAK..Kelas author campur dengan kelas sebelah..Masa buat ujian naik turun bangku..budak lelaki lalu dengan kaki lima siap boleh gelak lagi...tak ke sakit hati..dengan kaki nak tercabut skru.

Buat ujian ringkuk separa macam nak tertanggal pinggul dibuatnya..tinggi author naik 2 cm yeayyy rekod baru hahahh

Waktu rehat

Kelas authir dekat kabin so macam ada lecak la..Author lompat2 sekali bila jejak je dalam kelas nak tergelincir..kawan author siap boleh gelakkan lagi pastu kena pukul hahah.Maklumla author ni perangai childish sikit bukan sikit banyak..tu yang main lompat-lompat tu.Rupa author pun tak macam 14 tahun macam darjah 6 pun ada..

Walaupun author baru kenal dia tak sampai 4 bulan tapi dia baik gila..untung dapat kawn macam ni tapi jangan ambil kesempatan plak..

Pastu Dayang,dia nyanyi lagu happy birthday tapi dia yang makan kek yang author bawa sebab author kasi..

Waktu bi pergi library,buat keja apa semua pastu gelak2.Kena marah dengan cikgu Liza.

Waktu Sn kena buat nota tapi malas buat separuh je...

Waktu Pi tak belajar

Satu hari ni tak de elektrik langsung panas...

Author rasa bertuah sangat sebab dia bagi something pastu classmate perempuan yang lain wish..pastu jadi biul dengan Ayu=dia,Fara,Azizah,Syahadah,Shalisa dan Atiqah...

Memang hari paling best la dalam hidup author setakat ni..

Apa pun terima kasih kepada diorang sebab sabar layan kerenah author begitu juga dengan Bestie yang tabah layan kerenha author yang pelik ni..

[BOOK 1]Best Friend Forever©✔✔Where stories live. Discover now