Köszönöm skeletonclique3, hogy kihívtál 😊💜
Nagyon bejön ez a kihívás, szerintem remek ötlet.💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌
Kedves Anya!
Először is köszönöm, hogy ilyen türelmes vagy velem. Tudom, nagyon idegesítő és szemtelen vagyok az utóbbi időben, de igyekszem jobban viselkedni és többet segíteni itthon. Köszönöm a rengeteg áldozatot, amit értem hozol és a rengeteg szeretetet, amivel elárasztasz. Remélem pár éven belül újra bizonyíthatok és büszke lehetsz rám.Kedves én!
Nagyon szépen megkérlek te kis lusta szarzsák, hogy kevesebbet lógj a telefonodon! Fordíts még több időt rajzolásra és edzésre! Ó, és mostanában kevesebbet olvasol..Ezen mindenképpen változtass! Használd ki a nyarat, mert ősztől keményen kell tanulnod az új suliban.Kedves ex!
B*szódj meg! Már több, mint 3 hónapja volt, de még mindig nem hiszem el. Szánalmas és gyáva vagy... Mondjuk jó lenne tudni, mi veszi rá az ember fiát, hogy minden előjel nélkül nem válaszol többé...Na mindegy, ami volt, elmúlt; de azért remélem ott leszel abban a táborban. Látni akarom az arcod, amikor megpillantasz. 😒Kedves crush és crush!
Brendon maradj ilyen, mert hamarosan teljesítem az álmom és találkozunk. Készülj!Kristóf te meg remélem eljutsz egy B. koncertre. Megérdemled. Jobban mint én...Mondjuk nem bánnám, ha velem mennél...kézenfogva...
Kedves apa!
Köszönöm, hogy segítesz kb mindenben. A kémia leckétől a bicikli szerelésig. Habár sokat dolgozol kint, ha bejössz jókat nevetünk és együtt nézünk TV-t. Ez nekem sokat jelent. Jut eszembe régen néztük horrort! Be kell hozni a lemaradást!Kedves iskola és iskola!
Drága régi sulim! Miért nem tudsz felrobbanni? A rohadék "menő"-kel együtt...Új sulim! Ez neked szól! Ugye van pár jófej tanár ott? Na és a menza milyen? Igyekszem jól tanulni, de nem ígérem, hogy nem "rongálom" a padokat a rajzaimmal.
Kedves testvérem!
Alig várom, hogy hazaérj Spanyolból! Már nagyon hiányzol! Furcsa lesz, ha elköltözöl, de majd meglátogatlak! Imádlak, köszönöm, hogy mindig kiállsz mellettem és segítesz akármiről van szó. Azt a hetet nagyon jól fogjuk tölteni már most mondom, és ugye minden rendben Barátoddal?Kedves jövendőbeli énem!
Ugye minden okés? Király éttermet vezetsz és nem hagytad abba az éneklést? Ugye? Ugye? Csókoltatom életem párját, bárki is legyen az, és remélem már van gyereked!Kedves első szerelmem!
Ó, te vagy az Márk? Régen beszéltünk! Hogy megy sorod? Miért kellett ennyire elhízni? Ejnye.Kedves múltbéli énem!
Azzal kezdeném, hogy messziről kerüld el a melittát, de akkor nem mentetek volna együtt másik suliba, és nem ismered meg a legmeghatározóbb barátaidat. Tehát. Csak annyit kérek, azonnal pötyögd be YouTube-ra, hogy " Panic! At The Disco " Azonnal légy fangirl és könyörögd ki, hogy elmehess koncertre! Hé! Nem! Nem penikettdödiszkó 😥Kedves legjobb barátnőm!
Habár te nem tudsz róla, te vagy a legjobb barátnőm. Igen te Virág. Hiába nőttem fel Reginával együtt, ő új barátnőre lelt és már nem érzem igazinak a "testvériségünket". Tudom neked ott van a Meláni, de ha esetleg már túl messzire megy és megint iszik, elpártolsz tőle...én itt vagyok. (ugyeeztnemolvasodel?)Kedves valaki, akit utálok!
Édes kicsi panna, ugye már elpusztultál erről a bolygóról? Hidd el! Nem bír el ennyi alapozót a Naprendszer. Inkább húzz a pokolba. Vagyis ne! Oda én megyek...Valaki vár rám 😏Kedves jövőbeli gyerek!
Nem bánnám, ha fiú lennél. Túl sok lány van ebben a családban, meg kell szakítani az átkot! Légyszi ne légy gyökér, mondjuk ez a nevelésen is múlik, szóval szólj anyádnak mutassa meg mi az A Zene és mindenképp olvass.Kedves barát!
Miért nem létezel? Hm? Hmmm?Nagyon jó volt írni ezt a kihívást! Ajánlom mindenkinek, de azért kihívok pár embert! 😉
YOU ARE READING
Nem mindennapi mindennapjaim ~ avagy egy átlagos lány feljegyzései
Non-Fiction🌻 Ez a könyv nem másról szól, mint rólam és azokról a dolgokról, amiket csinálok -vagy éppen nem- egy nap. 🌻 Fangörlködés, önsajnálat, vélemények. 🌻 A napi poszt nem garantált, viszont az, hogy összevissza pofázok mindenről igen.. 🌻 Továbbá ide...