Bu hafta hep şu lanet olası deri koltukta uyanıyorum. Ve bu günlerden bir tanesi daha...
Uyku mahmurluğunun vermiş olduğu sakarlıkla koltuğun yanına çıkardığım topuklularıma bastım. Darararam!!! Ve kendimi yerde buldum. Allah'tan üstümde beyaz tişört ve pantolon tulumum vardı.
Bu arada ben avukat Afra Reçber. Üç yıldır bu mesleği yapmaktayım. Üniversiteden arkadaşım Semra'yla ortak bir ofis açtık. Fakat Semra benden habersiz bir biçimde imzamı kulanarak benim adıma sevgilisine kefil oldu ve beni büyük bir b*k çukuruna sürükledi. Sevgilisi de batırınca her şey ortaya çıktı. Ve o sevgilisi hapisteyken hem onu hem beni bıraktı ve kaçtı.
Ve ben bu kefil işi bir yana calisanlarin maaşları için bankadan borç aldım. Tamı tamına 100.000 TL . Ve bu miktar yanlızca bu ay ki maaşlarını k karşıladığı için islerinden ayrılmak zorunda kaldılar. Ya da ben para konusunu onlara açtığım için de olabilir. Ve böylece elimde ki telefona kadar hepsine de ipotek kondu. Kıyafetlerim dışında :) . Sadece bu duruma sevinebilirim.
Ofiste ki lavaboya girdim , yüzümü yıkadım ve üstümü düzelttim . Dünden düzleştirdigim saçlarım normalde kıvırcık olduğundan kabarmıştı. Odama geçtim ve çantamdan küçük tek seferlik olan şampuanlardan çıkardım ve tekrar lavaboya girdim. Suyu açıp kafamı eğdim. Saçlarım ıslanmaya başlamıştı. Ellerimle hafifçe karıştırdım. Şampuanı döktüm,köpürttüm ve duruladım. Baş havlusu omzuma aldım . Saçlarımı taradım ellerimle tarayıp sardım ve odaya geçerek hafifçe havluyla karıştırdım.Saçlarım nemli bir halde olmasına rağmen yinede havluyu çıkarmadım.
* * *Bir hafta öncesine kadar insanlar icin iyi bir avukattım.Fakat kefil ve borç durumları beni mahvetmişti.
Semra'ya dava açmıştım. Ve duruşmamız 6 gün sonraydı. Duruşma için bir haftadır ipotekli evime üstümü değiştirmek için gidiyordum ki son iki gündür öyle olmuyor. Kıyafetlerimi yanıma alıyorum ve burada giyiniyorum.
Masama göz gezdirdim onca kağıt arasından bi tanesi gözüme takıldı. Sebebi de kağıdın bankadan veya mahkemeden postalanmamasıydı. Üzerinde isim yoktu.
Zarfı araladım ve içinde ki sarımtırak kağıdı çıkardım . Kağıdın üstünde kocaman kalın büyük harflerle "ÖZÜR DİLERİM." yazıyordu. Sinirlendim beni böyle bırakıyor ve sadece bir mektupla özür diliyordu. Ahhhh!! Bu kız beni öldürecekti. Gerizekalı.
Herneyse sakin olmalıyım.Kollarımı ensemde birleştirdim ve derin bir nefes aldım çokta ter kokmuyorum hani. Ama üstümü değistirmeliydim. Aldığım küçük sırt çantamdan beyaz jean somon rengi sade köprücüklerimi gösteren tişört ve tiki somon kalanı beyaz nurlarımı giydim. Özensizdim. Havluyu başıma sıkıca doladım.
MARATON BAŞLASIN!!!Masama oturdum ve kağıtlara düzen vermeye başladım. Yarım saat içinde düzenlemem bitmişti. Ve masam tamamiyle boş kalmıştı. Kafamı masaya gömdüm. Havlum hafifçe çıkmaya başlıyordu. Umursamadım. Kapı aniden sert bir hareketle açıldığında uyku beni ele geçirmek üzereydi. Kolumdan tutulup kaldırıldığında havlu düşmeden tuttum.
Kolumu karşımda ki adamdan kurtardım.
Gözlerimi büyütüp uyanmaya çalıştım. Adam masamın bitişigınde ki mavi deri koltuğa oturdu , gözlerini üzerime dikti. Koltuğuma oturdum ve gözlerimi odada dolandırdım. İki adam daha vardı oda da. Koltukta ki adama sorarcasına baktım. Adam içerde ki adamlara hitaben kafasıyla kapıyı işaret etti. Koca adamlar odayı terketti. Oda aşkından ağladı arkalarından.Koltukta ki adam kara gözlerini kafama dikti. Ellerim kafama gitti. Kafamda havlu vardı değil mi?? Hızla havluyu kafamdan aldım ve ayaklarımın dibine bıraktım. Kıvırcık saçlarım önüme geldiginde gözlerimi kocaman açtım. Hızla koltuktan kalkıp çantama yöneldim toka aradım toka yoktu. Masam tekrar yöneldim. Kalemle saçımı topladım fakat bi kaç tutamın kaçmasına mani olamadım. Gözlerimi adama çevirdim. Adamın yüzünde hafif bir sırıtma vardı. Gözlerini takip ettiğimde dudaklarım hafifçe aralanmıstı. Açık kalan tişörtümden çatalıma bakıyordu. Tişörtü düzelttim hafifçe öldürdüm adamın gözleri sonunda gözlerimi bulmuştu. Yüzünde ki sırıtma silindi. Salak adam.
-Evet. Sizi dinliyorum.
- Ben Emir Karasu. Sizin şuan içinde olduğunuz durumu biliyorum. Ve bu teklife hayır diyemeyeceğinizi de.
-Umuyorum ki küstah olduğunuzu da biliyorsunuzdur.
- Bence bu sözleri sonraya saklamalısınız.Yeni bölüm 1