- Hola!- vaig dir emocionada quan em va mirar
- Adeuu!- va respondre ell. En aquell moment sabia que seguia enamorada d'aquell noi marroquí que seguia caminant amb el seu amic.
L'historia va començar un 12 de Juny de 2015 al Polideportiu de la Pobla de Segur:• Estavem en una cantata quan de repent em vaig girar:
- Podeu parar!- vaig dir jo fent una espenta a tots els nens que tenia darrera i em tocaven el cul.
Llavors em vaig tornar a girar i em vaig quedar mirant de reüll per saber qui em tocava el cul, vaig veure que era un nen amb la cara rodona, marroquí i bastant baixet, li vaig agafar la mà i li vaig dir:
- Saps que no ets invisible?
- I tu no ets permanent!- va respondre ell.
Tots es van posar a riure i no se si era perque tenia alguna cosa a la cara o algo pero tots reien menys jo, que vaig pensar "quina xispa que te aquest noi" en to ironic.Per aquells temps nomès coneixia al Joan, un nen de la colla d'amics dels meus pares, i a qui li agradava desde feia dos o tres mesos.
No paraven de tocar-me el cul aixi que els vaig amenaçar dient-lis:
- Com no pareu us pegare una ostia que em recordareu tota la vostra llarga i aburrida vida- jo era una mica sàdica en aquells temps i m'agradava molt pegar i amenaçar, així que a la gent que molta gràcia no els feia posar-se amb mi, per aixó ningú em pegava i no tenia por de res ni de ningú.L'unic que va parar va ser el Joan, l'únic que em coneixia i sabia del que era capaç però els altres van seguir fins que em vaig girar molt enfadada i vaig veure a un nen que em tocava el cul, era baixet i amb el cabell pelroig. El vaig agafar per la camisa i li vaig començar a estirar els cabells i pegar-li cops de puny fins que els mestres van venir i ens van separar. Per aquell dia ja en vaig tenir suficient, va ser una hora d'ensaig amb els nens molestant-me, així que quan va acabar l'actuació vaig marxar cap a casa.
El dilluns a l'institut vaig explicar a uns amics el que em va passar i van començar a dir que m'agradava el nen aquell, que m'havien dit que es deia Mohammed pero jo sabia que no era veritat.
VOUS LISEZ
Perfecció? Aixó no existeix
Roman d'amourUna noia explica la seva vida, des del principi fins al final. Van passant persones, bones i dolentes, sensacions, emocions, pors... Serà capaç d'afrontar les situacions?