Κεφαλαιο 1

44 5 7
                                    

Περπατάω πάνω στο φρέσκοποτισμενο ακομα γρασίδι φορτωμένη με τις βαλίτσες μου,προσπαθώντας να βγάλω μια άκρη με τον χάρτη που μας έδωσε ο ξεναγός μια βδομάδα πριν αρχίσει η χρόνια.Στεκομαι για ένα λεπτό και αντικρίζω το μεγαλείο μπροστά μου.Ισως να υπερβάλω λίγο,αλλα η χαρα και ο ενθουσιασμός  που βρίσκομαι επιτέλους εδω δεν περιγράφεται,όπως και το άγχος μου επίσης .Και αν δεν ταιριάξω εκεί μεσα ;;;Αν δεν βρω φίλους;; Αν τα μαθήματα ειναι τόσο δύσκολα που δεν θα μπορέσω να  καταφέρω να τα περάσω;; Πως θα επιβιώσω εγω μεσα σε μια τέτοια πόλη όπως αυτη,τη Θεσσαλονίκη;;!

'Γλυκιά μου,εισαι σίγουρη πως δεν θες να έρθω πάνω να σε βοηθήσω να τακτοποιήσεις το δωμάτιο σου;;' απο τις σκεψεις μου ευτυχώς με βγάζει η γιαγιά μου.

'Ναι γιαγιά μη το συζητάς,οι σκάλες ειναι πολλές και θα κουραστείς.Μην ανησυχείς θα τα καταφέρω και μόνη μου μια χαρα' τη καθησύχασα και της έδωσα ένα φιλί στο μάγουλο.

'Θα τα πούμε,θα σε πάρω τηλέφωνο μόλις οργανωθω' με αγκαλιάζει για τελευταία φορά και ύστερα ξεκινάω να προχωράω προς τα μεσα.

Το κτήριο ειναι τεράστιο και φαίνεται ανακαινισμένο.Οι τοίχοι της είσοδου ειναι κόκκινοι καθως διαφορά κάδρα ζωγραφικής τους στολίζουν.Ενα τεράστιο πληθος μαθητών τριγυρνάνε παντού και μόνο στην ιδέα πως απο σήμερα θα ανήκω και γω σε αυτούς το στομάχι μου δένεται κόμπος.Ειναι μια μίξη ενθουσιασμού και άγχους που για πρώτη φορά θα μείνω μόνη μου και θα πρεπει να φροντίζω μόνη μου τον εαυτό μου.

Αναπνοή Εύα

Θα τα καταφέρεις

Αφού πήρα το κλειδί για το δωμάτιο μου,αλλα και το προγράμμα των μαθημάτων, ξεκίνησα να ανεβαίνω τις σκάλες για τον τέταρτο όροφο όπου θα μένω.Αναρωτιεμαι ποια θα ειναι η συγκάτοικος μου.Ελπιζω να ειναι καλή  και γλυκιά.Ευχομαι να με συμπαθήσει και να τα πάμε καλα.

Ξαφνικά χαμένη όπως πάντα στις σκεψεις μου  χωρις να το καταλάβω συγκρούστηκα με ένα μεγαλόσωμο σώμα,με αποτέλεσμα να χάσω την ισορροπία μου και να παραπατησω στις σκάλες.

Εκεί που νόμιζα πως εχω πέθανει ένιωσα δυο χέρια να με κρατάνε απο τη μέση μου σφιχτά και επιτέλους άνοιξα τα μάτια μου.

Ένα όμορφο ξανθό ψηλό αγόρι βρισκόταν μπροστά μου χαμογελώντας μου γλυκά.

How You Learn To Live AloneTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang