The punch

348 24 2
                                    

5. dio   Udarac

U prošlom nastavku:

Christy's P.O.V.

Na cesti sam. Sve oko mene je mračno. Mogu vidjeti  da se nalazim u nekoj ulici. Cesta razdvaja desnu i lijevu stranu.U daljini je semafor koji prikazuje crveno. Makla sam se sa ceste na neku kuću s druge  strane ceste. A onda, u daljini se se pojavljuje svijetlo.  Ide bliže meni. To je bio auto.  Kad je prošao pokraj mene vidjela sam da su to bili m-moji mama i tata! „ NEEEEE!! STANI!!! Nisu vidjeli da je semafor pokazivao crveno. Preko njih, s druge strane je ičao drugi auto. Nisu gledali! Zabio se u njih! Otrčala sam koliko su me noge nosile da stignem do auta. Auto i stakla su bila razbijena! Na vozačevom i suvozačevom mjestu se vidjela KRV! Bilo me strah, jako strah. Nisam znala što mi je činiti. Sjela sam na tvrd beton ceste i svoje uplakano lice stavila sam u ruke. Suze su same tekle po mom obrazu i slijevale se niz moje ruke i noge. No tu se pojavljuje bijelo svijetlo koje dolazi s neba. Maknula sam ruke sa svog lica i pogledala prema gore. Vidjela sam bijelog anđela sa tim svojim bijelim krilima. Nasmiješio mi se. Mogla sam vidjeti  duh svojih roditelja. Anđeo ih je uzeo u ruke i krenuli su prema  plavom nebu. „Završi zadatak.“ Rekli su mama i tata šapatom u isto vrijeme. „Zadatak?! Ne, čekajte!“ Ustala sam se i digla desnu  ruku prema gore. „Završi zadatak..“ Ponavljao se glas koji je postao sve tiši  i  tiši dok nije u potpunosti nestao. Suze su počele same od sebe teći. Zadatak? Koji je bio moj zadatak? Što je sve ovo? Toliko pitanja,a ni jedan odgovor...

Naglo sam se digla. Pokoja suza je tekla niz moj obraz. Opet ružan san. Obrisala sam svoje uplakano lice rukavom od piđame. Pogledala sam na sat i vidjela da je šest sati  ujutro.  Još sat vremena do škole.  Znam da neću moći ponovno zaspati zato sam se ustala iz udobnog i toplog kreveta te krenula prema kupaonici. Ušla sam u tuš kabinu i oprala se. Osjećala sam se svježo.  Dosegnula sam ručnik i prevrnula ga oko sebe. Svoje mokre noge stavila sam na pločice. Pločice su bile hladne pa sam skvrčila prste na nogama. Obula sam si svoje šlapice te stala pred ogledalo. Uzela sam četku i počešljala si svoju dugu kosu. Nakon pomnog  češljanja fenirala sam si kosu. Dugo je trajalo jer imam dugu i malo gustu kosu. Sva mi je stršila pa sam si odlučila napraviti pletenicu koja mi je išla preko ramena, sa strane. Kosa sa pletenicom mi je dosezala do struka. Otišla sam do svoje sobe da vidim što ću obući.  Odlučila sam se za smećkastu haljinu. Rukavi su do lakta, a onaj dio gdje završava je negdje malo iznad koljena. Naravno, stavila sam si i smeđe najlonke i  balerinke. Za kraj sam stavila maskaru i olovku za oči.  Vani je bilo vruće pa sam se odlučila malo dotjerati. Pogledala sam na sat i vidjela da je sad 7:45. Taman vrijeme da se prošećem. Sišla sam dolje s kata i otišla do kuhinje. Na kruh sam si brzo namazala samo pekmez i s tim izašla van iz kuće. Stavila sam si torbu preko ramena i zaključala kuću. Kkjuč sam stavila u torbu te krenula pješačiti. Putem sam jela. Hvala Bogu da nikoga nije bilo da me vidi kako tu jedem haha.

No, na moju žalost ubrzo čujem auto kako staje iza mene. Auto stane i trubne mi. Brzo pojedem ono malo što mi je ostalo u rukama i opet čujem jedan biip. Odlučila sam ga ignorirati i nastaviti šetati do škole. Ubrzo čujem auto kako se kreće. Stao je pored mene i trubio. Okrenem se pomalo živčano prema njemu. „ŠTO?!“  kažem onako ljuto njegovim trubljenjem. Kroz staklo mogla sam vidjeti  mušku glavu. Malo sam napregnula oči kako bih bolje vidjela.  Zar to nije.., ne to ne može opet biti on.

Xxx P.O.V.

Probudio sam se u sedam sati. Ustao sam se s kreveta i ostao sam na krevetu u sjedećem položaju. Mogu i zamisliti kako sam izgledao: Kosa  sva  sfrčkana tako da se ne mogu i počešljati plus umorno lice. Ni  ne znam  zašto bih bio umoran. Možda zbog slušanja one ljepotice kako pjeva.  Uh, ne ona NIJE ljepotica. Naglasim to 'nije'.  'Da, ali ti se sviđa' rekao mi je moj glasić izazivajući me.  Kako god.  Pomislim u sebi  i preokrenem očima  ustajući  se s kreveta.  Obukao sam si jedne crne traperice i crne hlače. Odlučio sam, budući da imam vremena još barem 15-ak minuta leći na krevet. ......

'Damnation'Where stories live. Discover now