⏳⏳⏳
Suga'nın ağzından
YenChi'nin eşyalarını topladıktan sonra artık eve gidebilirsin ama YenChi hala beni hatırlamıyordu yanı sevgilisi olduğumu hatırladığı tek şey bir adamın onu öpmeye çalışmasıydı aisshh tanrım ben ne yaptım.
Keşke.....keşke YenChi'yi dinleseydim o zaman bunların hiç biri başına gelmezdi salak kafam off......SooBin de ayıldıktan sonra hemen gidebilirdik.....kız haklı olarak öldü sanılan ablasını görünce tak gidiverdi....
⏳⏳⏳
Kook uyandımı seninki!
Kook
Yha hyung seninki ne demek öyle yakışıyormu hiç sanaOğlum kızı tavlıycam diye 50 takla atan benmiydim seninki işte.
Kook
Of hyung.....neyse uyandı o aşağıda bizi bekliyor....sen de git seninkini al gel bekliyoruzKook ben senin hyungunum ve bu hyungun eli çok ağır istiyorsan Jimin'e sor...
Kook
Tamam hyung şaka yaptım gidiyorum ben..Of şu Veletler bazen çok saçmalıyorlar YenChi'nin eşyalarını Kook'a verip bende asansöre bindim YenChi'nin odasına çıktım melek gibi uyuyordu işte benim meleğim yanına yaklaşıp aklına bir buse kondurdum aslında onu hiç uyandırmak istemiyorum ama gitmemiz gerek.....
YenChi'nin ağzından
Alnımda hissettiğim nefes ile gözlerimi araladım ve tepemde bana bakan bir adet Min Yoongi ile harşılaştım hala inanamıyordum demek eskiden Min Yoongi ile çıkıyormuşum tamam ama nasıl oldu bunlar bana...
Yoongi
Demek uyandın meleğim hadi gidelim aşağı da bizi bekliyorlar...Kim bekliyor ki bizi
Yoongi
Kardeşin ve jungkookHmm tamam geliyorum...sen git ben gelirim
Yoongi
Yoo ben kalabilirim yani seni beklerim sorun değilYoongi
Yoongi
EfendimGiyineceğim
Duyduğu kelime ile afallamış gibiydi çok komik görünüyordu nereye gideceğini bilmiyor gibi sadece bana bakıyordu işaret parmağım ile kapıyı göstererek "kapı şurada"dedim ve kıkırdadım...
Yoongi
Hey sen kime gülüyorsun haEhhehehe hiç hiç kimseye dedim...Yoongi bana Piç smile atarak yaklaşmaya başlamıştı ben ise sadece ona öylece bakıyordum tam yanıma geldiğinde durdu ve beni gıdıklamada başladı...
D..dur ha ha ha y....yong.. G..i...hahaha d..dur ..yapma...hahhaha
Yoongi
Sen benimle dalga mı geçersin ha ..... Hi hihihih gıdı gıdı gıdı gıdı gıdıOh ay hiç durmıycaksın sandım dedim ve gülümsedim o da gülüyordu bana biraz daha yaklaştı ve dudaklarımızı buluşturdu...
*Flaş patlama sesi*
Yoongi'nin gözleri fal taşı gibi açılmıştı ilimizde sesin geldiği yöne baktığımızda karşımızda bir adet pişmiş kelle gibi sırıtan gazeteci gördük....
Yoongi
Hassss.Ve son evet bu bölüm burada finiş bu arada belki 20. Bölümü final yapabilirim umarım beğenmişsinizdir...
SİZİ SEVİYORUM😍
BOL BOL OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN😍😘😘
-Saranghae💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAKAOTALK // MİN YOONGİ
FanfictionSeni SEVİYORUM Benim ol istiyodum YenChi sana çok aşığım Kookie Hyung ne diyon sen Suga Sus sıçarım