🌠9🌠

528 38 6
                                    

Syhbin:Jungkook Yoongi oppayı gördünmü

Belki ablamla birliktelerdir

Jungkook

Hey

Ablama ulaşamıyorum

Of😞
(Çevrimdışı)

Telefonumu kapatıp cebime koydum zaten bir tek ihtiyacım olduğu zaman görmez mesajlarımı....eve doğru yürümeye yürümeye başladım.......ablam için endişeleniyordum acaba ne olmuştu o sırada min yoongi oppayı aramak aklıma geldi.......

Min yoongi oppa aranıyor.....

Yoongi
Alo

Şey merhaba oppa ben SooBin şey ab-

Yoongi
(Minik bir kahkaha)ablanda sende beni ilgilendirmiyorsunuz özellikle de o s***** ablan!

S....sen neler söylüyorsun benim ablam s****** falan değil!

Yoongi
Öylemi.....o parkta ki adamı neden öpüyordu o zaman

Yoongi oppa ile konuşurken eve gelmiştim cebimden anahtarı çıkarıp kapıyı açtım yoongi oppa hala bir şeyler diyordu ama artık umursamiyordum.....

Yoongi
SooBin! Sana diyorum anladin mı bu dediklerimi ablana tek tek SÖYLE!

Yoongi oppa benim abl- a.....hıck ABLAAAAA!

O sırada bir den sözüm yarıda kaldı çünkü ablamın kanlı bedeni yerde yatıyordu....

Yoogi
SooBin ne oldu

A...hıck ablam ABLA ABLA UYAN ABLA ABLA BENİ BIRAKMA ABLA GİTME ABLA~~~ hıck hıck hıck A..ABLAAAA

Yoongi
S...soobin YenChi nin nesi var

O.....o yerde yatıyor.....hıck her yerde k....hıck KAN VAR!

Yoongi
N...ne hemen ambulansı ara

Yoongi oppayla görüşmemizi kesip hemen ambulansı aradım....LÜTFEN BENİ BIRAKMA ABLA.....

⏳⏳⏳

Jungkook
Nerde o

Ameliyatta sanırım hıck hiç bir şey söylemiyorlar bana!

Ablamı evde öyle görünce hemen ambulansı aradım ambulans geldi ve ablamı alıp.götürdü sanırım 1 saat oldu belkdide daha fazla.....Yoongi oppa ilk yarım saat boyunca kapının önünde volta atıp durdu......sonrada ameliyathanenin kapısına kadar zorla indi ve kim bilir kaç saattir orda ağlıyor.......Jungkook az önce geldi annesi rahatsızlanmış anca gelebildi.......şu anda ne mi yapıyoruz...yoongi oppa hala ameliyathanenin önünde ağlıyor Jungkook çok üzgün bende Jungkook a sarılmış ağlıyorum.....

Doktor çıktı

Suga
O....onu görebilirmiyim

Dktr
Üzgünüm.....hastayı kayb-

Suga
SUS SUS O GİTMEDİ BENİ BIRAKMADI
SEN YALAN SÖYLÜYORSUN GİT BEN ONU GORÜCEM HICK......HICK...HICK.....HICK
GİTMEZ.....BENİM MELEĞİM BENİ BIRAKMAZ ........ O......O BANA SARILMADAN DURAMAZ.....HICK H.....HEPSİ BENİM SUÇUM......HICK

yazarın anlatımı

SooBin bunu duyunca bayılmıştı Jungkook ağlıyordu suga isyan ediyordu ama duruma en çok üzülen sugaydı sürekli "onu görene şuradan şuraya gitmem"diyip duruyordu ama kız ölmüşmüydü.......

İvet bu bölüm böyle oldu ama 10. Bölüm en yakın zamanda gelicek bakalım neler olucak. kkkkkkkk

Mirak edin!!!! Zuhahahhauhahahazuuzagjsi neyseh yeter....

KAKAOTALK // MİN YOONGİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin