🌠4🌠

833 53 4
                                    

Merhaba arkadaşlar hemen kısa bir açıklama yapıcam bu bölümde ve muhtemelen bundan sonraki bölümlerde de hem anlatım hem de texting olucak.....

Mr.swag: günaydın

YenChi

Geliyorsun değil mi

YenChi:elbette geliyorum Yoongi

Hazırlanmaya başladım bile ben

Hadi bay bay 12:30da görüşürüz
(Çevrimdışı)

Mr.swag:tamam bay bay
(Çevrimdışı)

YenChi nin ağzından

Yoongi'ye bay bay yazıp hemen telefonumu yatağa fırlattım....saat 11:00 olmuştu ve ben hala ne giysem diye bakınıyordum.....hemen yanıma SooBin i çağırdım ve

-SooBin sana ihtiyacım var kardeşim ne diyeceğimi bilemiyorum Yoongi ile buluşacağız...

SooBin: abla sen ciddi misin Saat kaçta buluşacak sınız

-12:30da

SooBin: abla sen hemen git ve duşa gir Saçını falan yap Çantanı hazırla yani yap bir şeyler kahvaltını et Ben senin kıyafetlerini seçerim Sen o işi bana bırak hadi hadi hadi saat 11 buçuk oldu abla çok az zamanın kaldı...

Canım kardeşim benim Ne diyebilirim onu çok seviyorum...
Kıyafet işini SooBin bırakıp Bende hemen duşa girdim Duştan çıkıp saçlarımı yaptım ve hemen aşağıya inip kahvaltımı da ettim Gerçekten az zamanım kalmıştı tekrardan Odamızı çıktığında SooBin benim kıyafetlerimi hazırlamıştı.

SooBin: ablacığım kıyafetin hazır ama ben iki tanesinin arasında kaldım yani Min Yoongi oppa tam olarak nasıl birisi olduğunu ben iyi bilmediğim için bir etek var Bir de pantolon etek mi giyeceksin pantolonumu pantolonu giyersen üstüne hafif göbeği açık  pembe bir kazak var etek giyersen de üstüne pembe kazağın vs hangisi ama etek biraz kısa yani Yoongi Oppa buna ne der bilemem...

-tamam kardeşim teşekkür ederim ben ne olur ne olmaz pantolonlu Giyim...dedim

Sonrasında hafif göbeği açık pembe kazağımı ve mavi yüksek bel dar pantolonlu alıp giyinmeye gittim...

Üstüme kıyafetlerini giydikten sonra tekrardan odamıza döndüm makyaj malzemelerimi çıkardım Yanaklarımı hafif bir pembelik verdim gözlerimi ise bir rimel sürdüm başka da bir şey yapmadım zaten cildim pürüssüzdü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstüme kıyafetlerini giydikten sonra tekrardan odamıza döndüm makyaj malzemelerimi çıkardım Yanaklarımı hafif bir pembelik verdim gözlerimi ise bir rimel sürdüm başka da bir şey yapmadım zaten cildim pürüssüzdü...hemen hafif koyu pembe rujumu dudaklarının iç kısmına sürdüm ardından da açık pembe tonlarında rujumu dudaklarının tamamına sürdüm ve parmağım ile dağıttım...

HAZIRIMMM

Yoongi'nin anğzından

Saat 11:40 olmuştu muhtemelen YenChi evden çıkmıştır diye  düşündüm ve bende son kez kendime bakıp evden çıktım....

Bu bölümüde burada bırakalım umarım beğenmişsinizdir sizi seviyorum....bol bol yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın lütfen....

-Saranghae...😘

KAKAOTALK // MİN YOONGİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin