Tip misterios

128 5 6
                                    

Mă  trezesc dimineața cu o poftă  de viață  de care nu prea am avut parte lunile acestea .

După  ce îmi fac treburile omenești  :))) îmi iau un costum de baie alb , tenişi negri şi un cardigan.

Astăzi  am decis să merg pe jos deoarece , nu vreau să  dau de bănuit ....

Pe la vre - o 50 m  observ un tip foarte dubios cu fața acoperită de gluga  gecii , si cu o chitară

Ajung la vre - o 15 -20 m distanță  de el , când  sa îmi asez lucrurile vad o fetiță  cum se împiedică de sireturile dezlegate care acum sunt murdare de pământ.
-Hei puiuț eşti bine , te doare ceva ?
- Oo  scuze că  ti - am captat atenția  cu cazatura mea , numele meu este Kaira  , şi  sunt bine datorită ție  multumesc !
- Vai  săraca  de tine , tu crezi ca m - ai deranjat ? termin - o nici nu stii ce prostii scoți pe gură.
-Ok eşti  atât  de frumoasa mi - as dori
Sa fii şi  eu la fel de frumoasa ca tine .
-Nu sunt mai frumoasa ca tine draga mea , câți ani ai ?

-Sapte ani , mari si lați.
-oooo de - a cum am devenit domnisoara mare .
-Fratele meu zice ca eu tot un pitic  rămân  .
-Unde este fratele tău  acum ?
-  În spatele tău  , îmi zâmbește ingerasul.
- Hei tu trebuie sa fii fratele Kairei  (sper ca m - am exprimat corect )
Eu sunt Alma , tu cum te numești ?
-Hei eu sunt Ryan , sper ca sora mea nu te - a deranjat .

-Domne fereste cum sa ma deranjeze ingerasul ăsta  mic , îmi vine să  - l pap tot
-Pai in orice caz noi plecam , poate ne vom mai întâlni Alma , pa .
- Pa.
 

Mă duc imediat şi  imi întind  lotiunea de bronz pe intreg corpul meu . Imediat ce termin , îmi dau seama ca băiatul de langa mine cântă  melodia lui Justin   Bieber , Love Yourseful , după  ce termină  de cântat imi suna telefonul :

- Sefa , am pierdut marfa !!
-Cine au fost ? tip plina de nervi in telefon de cred ca l-am surzi pe Jack (unicul meu , si tot odată directorul liceului ) si am captat atentia si tipului ce este doar la câți - va paşi de mine .
- Anonimus !!

-Anonimus ? repet enervata de aceasta reptila pe care imi vine sa - o calc , tipul de langa mine ranjeşte ca un psihopat scăpat de la nebuni .
-Avem nevoie de tine la conducere .

-Jack , pune - l pe Sişu la conducere , pe Mark si Jai in spate , pe Alin si Eduard in stânga iar pe creț la dreapta .

-Am înțeles  sefa .
-Anunță  - ma daca ai probleme cu copoii  (poliția )
Ok ?
-Da sefa , la revedere .
-Pa.

După  ce închid apelul , blochez telefonul si ma uit la tipul care acum câteva momente ranjea ca un magar la o capră  .

-Hei , ma saluta el încercând sa deschidă o conversatie cu mine .
-Hei .
- Eşti bine ?
-De ce ma întrebi ?
-Pai poate pentru ca eşti rosie de nervi si mai si tremuri de parca ar fi ger. 
-Eh sa zicem probleme la capitolul "munca " .brusc devin rece cu el , si îi  spun sa ma lase in pace
-  Am încercat cu frumosul , dar vad ca nu merge la o atitudine de nonşolența.
-Bye tipul posibil scăpat  de la nebuni , cu inceput de schizofrenie.
-Ne mai întâlnim papusa te asigur eu .
- Am spus ca eşti nebun .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Personajele

Justin -Justin Biber  20 ani

Justin -Justin Biber  20 ani

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
2U (Justin Bieber )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum